شناسهٔ خبر: 31305680 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر جامعه الزهرا(س) درکنگره ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم:

روحانیون پیشتاز عرصه جهاد و شهادت هستند

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: پیشتازی روحانیت در عرصه علم و عمل و شهادت و جهاد در جنگ تحمیلی به اثبات رسیده به طوری که بیش از ۴ هزار شهید روحانی تقدیم انقلاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی صبح امروز در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهرا در قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز توفیقی دست داد تا میزبان این همایش بزرگ و خانواده های شهدا باشیم.

وی ادامه داد: خاندان شهدا امروز از کشورهای مختلف منطقه در این مراسم حضور دارند که این حضور را ارج می نهیم.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی افزود: بر اساس روایات سعادت دنیا و آخرت بر روی دو بال علم و عمل است و جامعه روحانیت در هر دو عرصه فعال بوده است.

وی بیان داشت: پیشتازی روحانیت در عرصه علم و عمل و شهادت و جهاد در جنگ تحمیلی به اثبات رسیده به طوری که بیش از 4 هزار شهید روحانی تقدیم انقلاب شد.

مدیر جامعه الزهرا(س) تاکید کرد: پیشتازی روحانیت شیعه در جهاد و شهادت در این همایش تجلی کرده و امروز میزبان خانواده های این شهدای بزرگوار هستیم.

وی تصریح کرد: این شهدا در دامان مادرانی ارجمند به عرش رسیده اند و نیاز است که در جامعه به نقش این بانوان بیش از پیش توجه شود.

 

نظر شما