شناسهٔ خبر: 31305602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کار اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سنجان اراک متوقف شده است

R41371/P/S6,73/CT11

وزیر راه و شهرسازی گفت: کار اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سنجان اراک متوقف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد اسلامی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهم سطح سنجان اراک اظهار داشت: پروژه غیر همسطح سنجان از جمله پروژه‌های مهم مورد تاکید استاندار مرکزی و نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بوده که این بیانگر اهمیت اجرای سریع‌تر این پروژه است.

وی افزود: به سبب پیگیری ویژه از سوی مسئولان، این پروژه را به عنوان یکی از اولویت‌های راه و شهرسازی قلمداد می‌شود تا بتوان هرچه سریع‌تر کار را به پیش برده و به اتمام برسانیم.

اسلامی عنوان کرد: پیمانکار خوبی در این پروژه مشغول به کار بوده اما به هرحال کار در حال حاضر متوقف است که از مردم استقرار یافته در حاشیه این خیابان و بزرگراه درخواست همکاری با شهرداری را داریم زیرا عدم تملک و آزادسازی اراضی حاشیه‌ای سبب غیرقابل اجراشدن پروژه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این پروژه درحال حاضر متوقف بوده که اگر توافقی حاصل نشود قطعا متوقف می‌ماند بنابراین از مردم درخواست داریم تا با مسئولان شهری برای تملک این اراضی همکاری داشته باشند.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم مردم همکاری لازم برای تملک را با مسئولان استان داشته باشند تا با پیگیری و کار پیمانکار شاهد تکمیل و افتتاح هرچه سریع‌تر این پروژه باشیم.

انتهای پیام/ن

نظر شما