شناسهٔ خبر: 31305540 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونالدو: من 5 قهرمانی دارم، اتلتیکو 0 قهرمانی

کریستیانو رونالدو بعد از شکست 2-0 یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید از نشان دادن عدد 5 با دستهایش به هواداران اتلتیکو دفاع کرد و گفت من 5 قهرمانی چمپیونزلیگ دارم ولی آنها هیچی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز در خانه اتلتیکو مادرید، ورزشگاه واندا متروپولیتانو، با نتیجه 2-0 شکست خورد تا در بازی برگشت خود با این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری در پیش داشته باشد. اما یکی از نکات جنجالی این بازی درگیری کریستیانو رونالدو، ستاره یووه با هواداران اتلتیکو در جریان بازی بود.

 

در طول بازی هواداران اتلتیکو بارها به هو کردن رونالدو پرداختند چرا که سالها بازی او برای دشمن سرسخت‌شان رئال مادرید را فراموش نکرده‌اند. اما رونالدو که از هو کردن‌های هواداران اتلتیکو عصبانی شده بود در پاسخ به آنها، با دستهایش به عدد پنج اشاره کرد تا تعداد قهرمانی‌های خود در لیگ قهرمانان را به آنها یادآور شود.

 

رونالدو سپس، درحالی که بعد از بازی در حال ترک ورزشگاه بود در میکسدزون هم به واکنش نشان دادن ادامه داد. رونالدو جلوی دوربین‌ها دستش را باز کرد تا به عدد پنج اشاره کند و بعد دستش را مشت کرد تا نشان دهنده عدد صفر باشد. رونالدو سپس به خبرنگاران حاضر در میکسدزون گفت:" من پنج بار قهرمان چمپیونزلیگ شده‌ام ولی اتلتیکو هیچ قهرمانی‌ای ندارد".

 

 

وقتی خبرنگاران از احتمال صعود اتلتیکو به یک‌چهارم نهایی پرسیدند رونالدو در پاسخ گفت:" در بازی برگشت می‌بینیم".

 

 

 

نظر شما