شناسهٔ خبر: 31305239 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا خبر داد؛

پروژه های حوزه سلامت در سفر وزیر بهداشت و معاونین وزارتی به شهرستان فسا افتتاح می شود

صاحب‌خبر -

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا از سفر وزیر بهداشت و معاونین بهداشت و درمان وزارت بهداشت به شهرستان فسا در روز یکشنبه پنجم اسفندماه و افتتاح پروژه های درمانی و آموزشی خبر داد.

 

به گزارش وب دا؛ دکتر  علی اصغر خالقی افزود: اورژانس جدید بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بعنوان بزرگترین و مجهزترین اورژانس بیمارستانی شرق فارس با 80 تخت بستری با زیربنای 3200 مترمربع، کلینیک ویژه تخصصی زنده یاد هومن دستغیب-یاسایی با زیربنای 1800مترمربع، دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس جدید زیمنس، واحد دندانپزشکی سطح یک بیماران خاص، هتلینگ بخش زنان، مجموعه های فرهنگی و فضاهای آموزشی و آمفی تئاتر از پروژه هایی می باشد که توسط وزیر بهداشت و مسوولین استانی و شهرستانی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به بهره برداری می رسد.

ریاست دانشگاه با اشاره به آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث دانشکده پرستاری با حضور وزیر بهداشت، از افتتاح آزمایشگاههای مهندسی بهداشت محیط و سالن آمفی تئاتر آموزشی دانشگاه در این سفر خبر داد.

دکتر خالقی بیان کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، بازدید از پردیس آموزشی و مرکز تحقیقات کوهورت، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، نشست با مسوولین ارشد شهرستان، هیات رییسه، مدیران ارشد و اعضای هیات علمی و بازدید از پروژه های در دست احداث از مهمترین برنامه های وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی فسا می باشد.

همچنین روز پنجشنبه دوم اسفندماه، دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در سفر به دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن بازدید از مرکز و آزمایشگاههای تحقیقات و مرکز رشد فناوری سلامت، وضعیت پژوهش و رشد شاخص های پژوهشی دانشگاه را بررسی کرد.

نظر شما