شناسهٔ خبر: 31305032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

پیشبرد امور امنیتی و اجتماعی استان نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است/قدردانی از حضور گسترده هرمزگانی ها در مراسم استقبال از رئیس جمهور

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: پیشبرد امور استان هرمزگان در حوزه های امنیتی و اجتماعی نیازمند کار و تلاش شبانه روزی، به همراه تدوین برنامه هدفمند و منسجم در این حوزه های مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛  دکتر ایرج حیدری در آئین معارفه  سرپرستان جدید دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی و امور امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان با قدردانی از حضور مردم استان در مراسم استقبال از رئیس جمهور در شهرستان بندرلنگه، عنوان کرد: حضور مردم استان در آئین استقبال از ریاست محترم جمهور قدرت پیگیری و مطالبه گری نماینده عالی دولت در استان را در مرکز کشور در پیگیری امورات استان و جذب اعتبارات بالا برد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، تصریح کرد: در حوزه مهم معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی  از مجموعه مدیران و کارکنان انتظار کار و تلاش شبانه روزی به همراه پویایی ، تحرک،  به روز بودن و حرکت رو به رشد را انتظار دارم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مجموعه فعالیت ها و اقدامات  در حوزه معاونت سیاسی باید نتیجه بخش و اثرگذار، جهت تسریع  در پیشبرد امور استان باشد و با رویکرد منسجمی در این حوزه کارها دنبال گردد.

وی گفت: از مجموعه  مدیران و کارکنان حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی انتظار دارم به صورت منسجم و با نظم کاری امور را به پیش ببرند .

حیدری با اشاره به سپرده شدن مسئولیت سرپرستی دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری  به مدیری جدید عنوان کرد: از سرپرست جدید دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری  انتظار دارم با برنامه ریزی مناسب و منسجم  امور مربوط به  حوزه دفتر امور امنیتی و انتظامی پیش ببرند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اشراف به مسائل امنیتی استان و رصد کامل این حوزه از مسائل مهم دیگری از که توسط سرپرست دفترامورامنیتی و اجتماعی استانداری باید با جدیت دنبال گردد و مسئولیت مستقیم این حوزه با شخص مدیرکل دفتر است.

وی گفت: هماهنگ کردن دستگاه های امنیتی  استان و استفاده از  از ظرفیت دستگاه های امنیتی برای پیشبرد امور استان  از جمله وظایف دیگر مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی  است که باید دنبال نمایند.

حیدری با اشاره به انتصاب  سرپرست جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ، خاطرنشان کرد: حوزه اجتماعی و فرهنگی حوزه ای بسیار گسترده و فراگیر  است که شامل آموزش، فرهنگ، بهداشت و درمان و  بسیاری از حوزه های دیگر می باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: پیشبرد برنامه ها در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی نیازمند کار و تلاش شبانه روزی مستمر و با برنامه هدفمند می باشد.

در پایان این مراسم با قدردانی  از زحمات مدیران کل سابق دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی و امور امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان حسین امیر تیموری و احمد پویافر به ترتیب به  عنوان  سرپرستان جدید دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی و امور امنیتی و انتظامی  استانداری هرمزگان معرفی شدند.

 

نظر شما