شناسهٔ خبر: 31303956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روحانیت پیشتاز جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است/ یادواره شهدای روحانی در جم برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

روحانیت پیشتاز جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است/ یادواره شهدای روحانی در جم برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام محمد گنجی اظهار داشت: شهدا و جانبازان روحانی از افتخارات کشور هستند، روحانیون در سنگرهای مختلف نقش‌های بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند که مدیریت عمومی جامعه یکی از ممتازترین نقش روحانیت بود که در این 40 سال به زیبایی نمود پیدا کرد.

امام جمعه شهرستان جم با اشاره به ضرورت تجلیل از شخصیت شهدای روحانی افزود: امروزه توجه به یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید اقدامات موثر در این راستا صورت گیرد.

وی با بیان اینکه روحانیت پیشتاز جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است خاطرنشان کرد: روحانیون نقش مهمی در عرصه دفاع مقدس ایفا کرد و امروزه امنیت و آسایش ملت ایران در گروی جانفشانی‌های شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس است آنان از جان خود گذشتند تا امنیت در جامعه برقرار و پایدار شود.

گنجی با بیان اینکه مسؤولان باید قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها باشند، بیان کرد: مردم و شهدا به وعده‌های خود عمل کرده‌اند و امروز نوبت مسؤولان است که راه شهدا را ادامه دهند. امروز ترویج فرهنگ شهدا و ایثار در جامعه ضروری است و ما از آنجا که به انسجام و یکپارچگی که در کشور نیازمندیم باید تلاش کنیم تا با معیار شهدا این وحدت را تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی و بزرگداشت شهدای پاسدار زاهدان پنجشنبه‌شب دوم اسفندماه در حسینیه امام سجاد(ع) شهر جم برگزار می‌شود که سخنران این مراسم مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه خواهد بود و از مردم شهرستان جم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما