شناسهٔ خبر: 31303770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرکرد:

عزتمندی ایران اسلامی آرزوی همه شهداست

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرکرد در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه عزت و سربلندی انسان می‌شود و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری تأثیر بسزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور دارد.

حسنعلی عسگری افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بر روی وصیت‌نامه‌های شهدا، این عزیزان یکی از انگیزه‌های اصلی حضور در جبهه و یکی از بیشترین محورهای توصیه در وصیت‌نامه‌هایشان را رسیدن ایران اسلامی به پیشرفت آبادانی و عزتمندی مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران میراث داران اصلی روحیه ایثار و شهادت هستند، بنابراین در عرصه‌های توسعه و پیشرفت کشور نیز مانند دیگر صحنه‌ها سرآمد و الگو خواهند بود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان شهرکرد، افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها، تأثیر بسزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چرا که با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

نظر شما