شناسهٔ خبر: 31303741 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) امشب در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و مدافع وطن اظهار کرد:شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند و از آنجایی که دشمنان تاب و‌تحمل دیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نداشتند، به دنبال بهانه برای تحت تاثیر قرار دادن عظمت جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی گفت:تمام تلاش دشمنان بر این بود تا جشن چهل سالگی انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند وبه حضور پرصلابت و پرخروش مردم در ۲۲بهمن را مورد خدشه قرار دهند.

سالاری افزود:در چهار دهه اخیر با هوشیاری و بیداری مرزداران و حافظان حریم ولایت توطئه های دشمنان خنثی شده و زمانی که ناامید شدند در گوشه ای از این نظام، سبزپوشان را که حافظ امنیت و مرزها بودند را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه هرمزگان ادامه داد:بزدلان نابخرد تصور می کنند با این اقدامات کور مسیر انقلاب را تغییر می دهند اما حواد تروریستی و شهادت مظلومانه باعث رشد، تعالی و انسجام ملت ما می شود.

وی گفت:سپاه به عنوان بازوی پرتوان انقلاب سپر ولایت است و به کوری چشم دشمنان در همه صحنه ها حاضر به جانفشانی هستند.

سالاری اظهار کرد:ما روزی که ناممان را برای حفاظت از حریم ولایت ثبت کردیم برگ شهادت خود را امضا کردیم

وی با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگی برای ماست و همه نیروهای نظامی آماده جانفشانی هستند،عنوان کرد:نظام انقلاب مسیر تعالی خود را طی خواهد کرد تا پرچم پرافتخار کشور را به ساحت مقدس حضرت عصر و زمان تقدیم کند.

نظر شما