شناسهٔ خبر: 31303732 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توطئه جدید صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و اموال آنان

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی را اقدامی نژادپرستانه قلمداد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی را اقدامی نژادپرستانه با هدف اجبار فلسطینیان به فروش قدس قلمداد کرد که هرگز موفق نخواهد شد.

محمود عباس در جلسه کمیته پیگیری اجرای قطعنامه‌های شورای مرکزی ساف (سازمان آزادیبخش فلسطین) در رام الله تأکید کرد تصمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی و تشدید تنش‌ها و خشونت‌ها علیه فلسطینیان، در چارچوب سیاست‌های سرکوبگرانه این رژیم علیه ملت فلسطین قرار دارد.

عباس افزود: این اقدامات، ملت فلسطین را از دستیابی به حقوق و پایبندی به اصول ثابت خود باز نمی‌دارد.

وی با بیان این موضوع اظهار داشت: "تصمیم رژیم اشغالگر برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیست‌نشین قدس اشغالی و تشدید تنش‌ها و حملات اشغالگران به مسجد الاقصی، در چارچوب اقدامات نژادپرستانه این رژیم قرار دارد که هدفش تسلیم کردن و اجبار ما به فروختن قدس است، ما در پاسخ می‌گوییم آن‌ها هرگز موفق نخواهند شد".

عباس همچنین تصمیم رژیم صهیونیستی را برای غارت اموال ملت فلسطین به بهانه اینکه این اموال به خانواده شهدا و اسرای فلسطینی پرداخت می‌شود، محکوم و تأکید کرد تشکیلات خودگردان هیچگاه از احقاق حقوق شهروندان خود کوتاه نمی‌آید و هیچ مبلغی را ناقص دریافت نخواهد کرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: "تصمیم رژیم اشغالگر به غارت اموال ملت فلسطین به بهانه اینکه این اموال به خانواده شهدا و اسرا پرداخت می‌شود، اقدامی اشغالگرانه است که نشان دهنده تشدید محاصره علیه ملت فلسطین و هدفش اجرای (معامله ننگین قرن) است".

انتهای پیام/

نظر شما