شناسهٔ خبر: 31303544 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس:

حفظ اشتغال موجود در بخش صنعت اولویت اصلی دولت باشد

سمنان- ایرنا- رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ اشتغال موجود در بخش صنعت و جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی متوسط و کوچک اولویت اصلی دولت باشد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تحریم های استکبار جهانی توقف توسعه اقتصادی کشور در بخش های مختلف را نشانه گرفته است و دولت با برنامه ریزی اصولی می تواند مانع اجرای طرح های خصمانه آمریکا شود.
وی خاطرنشان کرد: ادامه ارایه بسته های حمایتی در قالب تسهیلات رونق تولید به بخش صنعت که از سال های گذشته در کشور آغاز شد با برنامه ریزی اصولی و هدفمند در این شرایط تحریمی ادامه یابد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعدادی از مسئولان با وجود گذشت چندین ماه از فشار و تحریم های استکبار جهانی علیه ملت ایران، تاکنون معنی جنگ اقتصادی را درک نکرده اند.
کاتب با تاکید بر اینکه تنها راه عبور از این بحران اقتصادی هماهنگی و همدلی دولت و بخش خصوصی است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در دهه های گذشته چالش های اقتصادی زیادی را پشت سرگذاشته است و با وجود تحریم ها دستاوردهای این نظام مقدس قابل توجه و چشمگیر است.
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: عبور از جنگ اقتصادی با اتخاذ راهبردهای جناحی و حزبی امکان پذیر نیست و در این شرایط سخت اقتصادی وحدت و همدلی در کشور به معنی واقعی فراگیر شود.
7339/6103

نظر شما