شناسهٔ خبر: 31303524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در صورت پیروزی بر ژاپن؛

تیم ملی بسکتبال ایران به جام جهانی 2019 صعود می‌کند

تیم ملی بسکتبال ایران در صورت پیروزی بر ژاپن می‌تواند به جام جهانی 2019 چین صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی بسکتبال ایران برای صعود به جام جهانی 2019 چین در پنجره ششم و نهایی انتخابی این مسابقات فردا به مصاف ژاپن می‌رود.

شاگردان مهران شاهین طبع که در یک‌قدمی صعود قرار دارند برای آنکه بدون دردسر راهی چین شوند باید امروز مقابل ژاپن برنده شوند تا در دیدار دوم مقابل استرالیا که به مراتب حریف قوی‌تری است دغدغه‌ای نداشته باشند.

تیم ملی بسکتبال در دیدارهای اول خود برابر ژاپن و استرالیا بازنده از زمین خارج شد و دلیل آن هم غیبت ستاره‌هایی چون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی بود که این بازیکنان شاخص در دیدار امروز هم غایب هستند. با این وجود ملی‌پوشان بسکتبال ایران وظیفه دارند تا با حمایت تماشاگران از سد ژاپن بگذرند و مجوز صعود را بگیرند تا هواداران ایرانی در دیدار با استرالیا شاهد بازی تشریفاتی از سوی آسمان‌خراش‌های کشورمان باشند.

تیم ملی ژاپن در دیدارهای دوستانه اخیر خود برابر لبنان بازنده بود اما شاگردان شاهین‌طبع در دیدارهای تدارکاتی برابر اردن نمایش بهتری ارائه کردند. نیک فازه‌کاس بازیکن تبعه ژاپنی‌ها در زیر حلقه بازیکن زهرداری است و سنترهای بسکتبال ایران باید با مهار او اجازه برتری از ژاپن را بگیرند. 

امروز در تالار بسکتبال آزادی ملی‌پوشان ایران با عبور از سامورایی‌ها مجوز صعود را کسب خواهند کرد و حمایت تماشاگران در رسیدن به این موفقیت بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/4051/4048/

نظر شما