شناسهٔ خبر: 31303191 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

۴۰ سال سازندگی گام بلند انقلاب اسلامی برای محرومیت زدایی

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از سفیر افلاک، چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، انقلابی که نور امید را در دل مردم و مستضعفان روشن کرد، بعد از پیروزی انقلاب، محرومیت زدایی و سازندگی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

گروه جهادی شهید احمد متوسلیان، حوزه مقاومت بسیج روح الله ناحیه مرکزی یزد،  جهادگرانی بی منت در روز‌های گرم تابستان و تعطیلات، بار سفر بسته و راهی روستایی دورافتاده می‌شوند تا با تلاش در کنار سایر جهادگران بتوانند لبخند را به محرومین هدیه دهند.

امروز جهاد ادامه دارد، جهادگران زیادی در سراسر کشور با عشق خدمت، آهنگ جهاد و خدمت را در روستا‌ها سر می‌دهند و امید، شور و نشاط را برای اهالی روستا هدیه می‌برند، از نزدیک پای درد دل محرومین می‌نشینند و با صبر و حوصله حرفهایشان را می‌شوند تا گام‌های بلندی برای زدودن محرومیت بر می‌دارند.

یکی از جهادگران حوزه مقاومت بسیج روح الله گفت:: ۴ سال است که در ایام تعطیلات به همراه سایر دوستانم به روستا‌های محروم می‌رویم و می‌کوشیم تا لبخند را به اهالی روستا و محرومین هدیه دهیم.
 
وی بیان کرد: بهترین روز‌هایی که از زندگی لذت می‌برم این است که بعد از ساخت و یا تعمیر یک منزل می‌بینیم اهالی خانه خوشحال هستند و این لبخند‌ها با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

این جهادگران جوان افزود: به نظر من بهترین ویژگی اردو‌های جهادی این است که کار در این جا فقط برای خدا انجام می‌شود و فرصتی است تا ما خودمان را بیشتر بشناسیم و برای خدمت به خلق و محرومین گام‌های اساسی برداریم.
 
علی محمد ابوالفضلی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۷ واحد منزل مسکونی برای محرومین روستای محمدآباد، روستای گلستان بافق، محله آزادشهر، محله چاه ملکی، محله چهار منار، بلوار امام زاده جعفر و محله‌ی اسکان ساخته شده که همزمان با ایام اله دهه فجر یکی از منازل محرومین افتتاح شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری ۲ واحد منزل مسکونی محرومین بازسازی و تعمیر شده  و تلاش جهادگران در اردو‌های جهادی همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/د 

نظر شما