شناسهٔ خبر: 31303187 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

محمود عباس: برای شکایت از رژیم صهیونیستی به هر نهاد بین‌المللی می‌روم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر کاهش اموال پرداختی به این تشکیلات، اعلام کرد که فلسطین هیچگونه اموال کسر شده توسط رژیم صهیونیستی را تحویل نمی‌گیرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: به نقل از العربی الجدید، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر کاهش اموال مالیاتی پرداختی به تشکیلات خودگردان به رادیو صدای فلسطین گفت: تصمیم گرفتیم که هیچگونه اموال کسر شده توسط رژیم صهیونیستی را تحویل نگیریم، ما این اموال را نمی‌خواهیم، ما اموال کسر شده را نمی‌خواهیم همه آن اموال را برای آن‌ها (رژیم صهیونیستی) رها کردیم.

وی افزود: حتی اگر تنها ۲۰ یا ۳۰ میلیون شِکل داشته باشیم که به خانواده شهدا پرداخت کنیم، این مبلغ را به خانواده‌های شهدا، اسیران و مجروحان می‌دهیم.

محمود عباس خاطرنشان کرد: به تمام نهاد‌های بین‌المللی برای مجازات و بازخواست اسرائیل خواهم رفت.

براساس پروتکل پاریس، رژیم صهیونیستی مالیات کالا‌هایی که از طریق گذرگاه‌های خود وارد فلسطین می‌شود را جمع آوری کرده و آن را به تشکیلات خودگردان تحویل می‌دهد، اما این رژیم اخیرا به بهانه اینکه تشکیلات خودگردان این مبالغ را به خانواده‌های اسیران در زندان‌های این رژیم پرداخت می‌کند، تصمیم به نگه داشتن مبلغی از این مالیات گرفت.

نظر شما