شناسهٔ خبر: 31303077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماموستا ‌شهبازی: ترقه‌بازی‌های دشمنان ذلیل، خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند

R41380/P/S6,68/CT1

امام جمعه موقت روانسر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ترقه‌بازی‌های دشمنان خللی در اراده ملت ایجاد نخواهد کرد، گفت: همه دیدیم که جواب این ترقه‌بازی‌ها موشک بود و بیگانگان بدانند هر تحرکی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازخورد خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

ماموستا ملایحیی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان و شهادت 27 نفر از نیروهای جان‌ بر کف سپاه به‌شدت از ناحیه علمای اهل‌سنت استان کرمانشاه محکوم است، اظهار داشت: این عملیات تروریستی حادثه‌ای دلخراش بود و قلب تمام مسلمانانی که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ناراحت شد.

امام جمعه موقت روانسر با بیان اینکه این حرکت نشانه ذلیلی، ذبونی و بدبختی ضدانقلاب و مزدورانی است که برای بیگانه کار می‌کنند، گفت: وحدت روزافزون ملت ایران در پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری سبب خشم نیروهای تروریستی و صاحبان آنها یعنی استکبار جهانی شده است.

وی افزود: این اقدامات کور تروریستی سبب می‌شود که مسلمانان متحدتر از گذشته پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری باشند و برای نابودی دشمنان دست به دست یکدیگر دهند.

شهبازی با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران همیشه پیروز میدان جنگ خواهد بود، عنوان کرد: دنیای حاضر همه می‌دانند که ما ایستادگی و ایثار خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم و به مردم دنیا اثبات کردیم که حامی ولایت و نظام هستیم.

وی با ابراز اینکه دشمنان باید بدانند که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر این عظمت ایران بایستد، گفت: مردم ایران نسبت به حضور مقتدرانه سپاه دلاور، دلسوز و دشمن‌شکن بی‌حد و اندازه خوشحال هستند و برای این نیروهای زحمت‌کش دعای خیر دارند و قدرت آنها مایه افتخار و مباهات است.

امام جمعه موقت روانسر با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر عوامل و مسببان جنایت تروریستی زاهدان شناسایی و به اشد مجازات برسند بیان کرد: شهادت جمعی از حافظان امنیت مردم به دست ایادی مزدور و وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و صهیونیستی بوده و این جنایت هولناک و ضد انسانی را تمام ملت محکوم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون قصد برهم زدن امنیت و آسایش مردم را داشته و دارند افزود: ملت ایران به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که بدخواهان نظام به آرزوهایشان برسند.

شهبازی حضور دشمن‌شکن و معنادار ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب را عامل خشم استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: دشمنان نتوانستند حماسه بزرگ مردم انقلابی را تحمل کنند و برای انتقام‌گیری و تضعیف اراده ملت به چنین جنایت وحشیانه‌ای دست زدند.

انتهای پیام/ش

نظر شما