شناسهٔ خبر: 31302944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در واکنش به میزبانی از دست رفته مسابقات کشتی

توان تأمین اعتبار برای برگزاری مسابقات فرنگی و آزاد در زنجان نبود/ مسائل درون خانوادگی نباید رسانه‌ای شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه توافق اداره کل ورزش و جوانان با هیأت کشتی میزبانی صرف مسابقات کشتی آزاد بود، گفت: میزبانی مسابقات در رشته فرنگی و آزاد علاوه بر اینکه هزینه دوبرابری داشت.

صاحب‌خبر -

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره عدم همکاری ورزش و جوانان استان در میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان در زنجان اظهار کرد: ما نیز همچون هیأت کشتی راغب به برگزاری مسابقات کشتی بودیم و طبق جلسه مشترکی که برگزار کردیم مقرر شد زنجان میزبان مسابقات کشتی در رشته آزاد باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پس از هماهنگی لازم مقرر شده اداره کل ورزش و جوانان استان 20 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این مسابقات اختصاص دهد، تصریح کرد: اما پس از هماهنگی انجام شده فدراسیون اعلام کرد که زنجان باید هر دو رشته یعنی کشتی آزاد و فرنگی را میزبانی کند که البته این امر نیازمند اعتبارات بیشتری بود.

وی ادامه داد: میزبانی مسابقات در رشته فرنگی و آزاد علاوه بر اینکه هزینه دو برابری نیاز داشت، از طرفی هیأت نیز به لحاظ فنی نیز راغب به میزبانی دو رشته نبود.

حمزه‌پور تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان راغب به میزبانی مسابقات بود، ولی با محول کردن میزبانی کشتی در رشته فرنگی خود هیأت رغبتی برای میزبانی نشان نداد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان حدودا به میزان میزبانی مسابقات جودو به میزبانی مسابقات کشتی نیز کمک می‌کرد، گفت: با توجه به مسؤولیت اداره کل ورزش و جوانان باید عدالت در توزیع اعتبارات و کمک به هیأت‌ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات و هزینه‌های مرتبط با آن بستگی به تعاملات فدراسیون‌های مختلف دارد، تصریح کرد: بر همین اساس برخی از مسابقات با هزینه کم برگزار و برخی نیز هزینه بیشتری را می‌طلبد.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه برخی از موضوعات درون خانوادگی است و نباید رسانه‌ای شود، افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز به دنبال میزبانی خوب است، همچنان که میزبانی مسابقات جودو در سطح بسیار خوبی انجام شد.

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی انجام شده قبلی قرار بود مسابقات کشتی نوجوانان به میزبانی زنجان از 22 تا 25 اسفندماه برگزار شود.

انتهای پیام/730005/ق30

نظر شما