شناسهٔ خبر: 31302710 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

هندزفری بی سیم گلکسی بادز (Galaxy Buds) سامسونگ رسما معرفی شد

پیش از موفقیت هندزفری بی سیم اپل (ایرپاد)، شرکت سامسونگ محصولاتی مانند Gear IconX را روانه بازار کرده بود که البته این محصولات موفقیت چندانی کسب نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

پیش از موفقیت هندزفری بی سیم اپل (ایرپاد)، شرکت سامسونگ محصولاتی مانند Gear IconX را روانه بازار کرده بود که البته این محصولات موفقیت چندانی کسب نکردند. اکنون کمپانی کره ای تصمیم گرفته با تغییر رویه، هندزفری بی سیم خود را با برند گوشی های پرچمدار به بازار معرفی کند و از همین رو، امسال با محصولی تحت عنوان گلکسی بادز پا به میدان رقابت گذاشته است. هندزفری بی سیم گلکسی بادز (Galaxy Buds) سامسونگ رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

با قرار گرفتن هندزفری های بلوتوث جدید سامسونگ زیر چتر برند گلکسی، شرکت کره ای آمادگی جدی خود برای رقابت با محصول اپل را اعلام کرده و مثل همیشه، با ارائه فناوری های جدید و قیمت پایین تر، سعی در تصاحب بازار رقیب دارد.

گلکسی بادز با قیمت ۱۳۰ دلاری (در صورت پیش خرید گلکسی اس ۱۰ یک جفت گلکسی بادز مجانی ارائه می شود) در گام نخست نسبت به ایرپادهای ۱۶۰ دلاری اپل از قیمت رقابتی برخوردار بوده و به ادعای شرکت سازنده، تا ۶ ساعت استریم موسیقی و  ۵ ساعت مکالمه با یک بار شارژ را ممکن می کند؛ این ارقام برای ایرپادهای اپل به ترتیب ۵ و ۲ ساعت هستند.

علاوه بر قیمت کمتر و عمر باتری بیشتر، گلکسی بادز از بلوتوث نسخه ۵ نیز پشتیبانی می کند که برد بیشتر و کیفیت بالاتری داشته و مشکل قطع صدای ناخواسته که در Gear IconX وجود داشت را برطرف خواهد کرد.

اما جالب توجه ترین ویژگی، کیس گلکسی بادز است که با پک باتری داخلی، انرژی لازم برای دو بار شارژ کامل هندزفری بلوتوث سامسونگ را فراهم کرده و خود توسط درگاه USB-C یا شارژرهای بی سیم با استاندارد Qi شارژ خواهد شد. چنین قابلیتی در کنار امکان شارژ بی سیم معکوس خانواده گلکسی اس ۱۰، خیال کاربر را از تأمین انرژی گلکسی بادز راحت خواهد کرد.

گفتنی است سامسونگ گلکسی بادز در تاریخ ۱۷ اسفند به بازار عرضه خواهد شد و با اتکا به قابلیت های متمایز و قیمت رقابتی، به مصاف ایرپادهای اپل می رود.

نظر شما درباره گلکسی بادز چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما