شناسهٔ خبر: 31302582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه هشجین:

استکبار جهانی آثاری جز خرابی و ویرانی برای ملت‌ها نداشته است

امام جمعه هشجین گفت: استکبار جهانی در هرجایی که قدم گذاشته است، آثاری جز خرابی، ویرانی، آوارگی، ورشکستگی ملت‌ها چیزی برای آن‌ها به یادگار نگذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام نعمتی سخنران یادواره ۲۷ شهید والامقام حادثه تروریستی خاش زاهدان در مسجد جمعه خلخال که با حضور اقشار مختلف مردم و به همت سپاه شهرستان خلخال بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با دیده‌ای بصیر نظام اسلامی را در تمامی عمر، با قدرت رهبری و همراهی کرده است.

حجت الاسلام نعمتی افزود: دشمنان به دنبال تلخ کردن کام ملت ایران بودند و این چهل سال بالندگی نظام، خاری در چشم آنان بود که با این هدف تروریستی جمعی از پاسداران را به شهادت رساندند و با شهادت این عزیزان هزاران پاسدار نظام و انقلاب روئیده و در کنار انقلاب خواهد ماند.

وی گفت: استکبار جهانی در هرجایی که قدم گذاشته است، آثاری جز خرابی، ویرانی، آوارگی، ورشکستگی ملت‌ها چیزی برای آن‌ها به یادگار نگذاشته است و دشمن امروز ایران برای جنگ با ایران دست به دامن تحریم‌ها، جنگ نرم و جنگ اقتصادی شده و نمی‌داند که این ملت تمامی سختی‌ها را به خاطر انقلاب و عشق به میهن خود تحمل کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۷ شهید والامقام حادثه تروریستی خاش و زاهدان، افزود: شهدا در کنار انقلاب به این ملت عزت و شرافت بخشیدند آمریکایی‌ها و سران آنان خیلی حرف‌ها می‌زنند که در فلان تاریخ فلان می‌کنیم و در فلان تاریخ بهمان می‌کنیم و همیشه ناکام هستند چرا که این انقلاب جهانی شده و با صدور به تمامی کشورها کدخدایی آنان در منطقه و جهان را به خطر انداخته است.

در شروع این مراسم معنوی سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی با پاسداشت مقام شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان گفت: شهادت این عزیزان آغاز رویشی از خط شهادت و مقاومت برای ملت ایران است و ملت ایران پاسخ دندان‌شکن به عاملان این حادثه را خواهد داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شعرخوانی در وصف شهدای پاسدار و مدیحه‌سرایی در سوگ شهادت شهدای والامقام حادثه ترویستی خاش زاهدان از دیگر برنامه‌های این یادواره معنوی در شهرستان خلخال بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۳۱

نظر شما