شناسهٔ خبر: 31302118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره شهدای غواص اندیمشک برگزار شد

اندیمشک - ایرنا - یادواره شهدای غواص شهرستان اندیمشک چهارشنبه شب در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه موقت اهواز در این یادواره گفت: دشمن برای ضربه زدن به کشور و مردم برنامه ریزی اساسی کرده است و از همه توان خود استفاده می کند.
حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی با تشریح جانفشانی و فداکاری جوانان و فرزندان ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمن در دوران مختلف افزود: خون شهدای ما دنیا را تغییر داد و آنها در سخت ترین شرایط راه خدا و سعادت را انتخاب کردند.
وی اظهار داشت: در دنیایی که با اشاره استکبار پنج استان عراق سقوط می کند و به روش مختلف استکبار یکه تازی می کند باید با هوشیاری کامل برای ارزش ها گام برداشت.
وی بیان کرد: شهدای والامقام غواص، مدافع حرم و همه شهدای گرانقدر با حضور خود در میادین رزم، اعتقاد واقعی خود را نشان دادند.
وی بر ضرورت برگزاری چنین یادواره هایی تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به سعادت واقعی باید راه شهدای والامقام را ادامه داد زیرا این شهدای عزیز فراتر از زمان و مکان هستند.
فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) هم با اشاره به فداکاری شهدای گرانقدر اظهار داشت: این شهدا آبروی مردم ایران اسلامی و کشور هستند.
علی نجفوند افزود: خون رزمندگان ما و خون پاک شهدای اندیمشک و دزفول برای ارزش های اسلام و انقلاب در یک سنگر ریخته شدند و مردم هرگز اجازه نمی دهند قلوب مردم اندیمشک و دزفول از هم جدا شود.
در این مراسم با اجرای برنامه های معنوی، یاد و خاطره 31 شهید غواص از جمله شهید مسعود اکبری گرامی داشته شد.
رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید مسعود اکبری و شهید احمد مجدی و تجلیل از خانواده معزز شهدا از برنامه های جانبی این یادواره بود.
7281/3022

نظر شما