شناسهٔ خبر: 31301748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان‌ خبر داد

فعالیت ۲۵ کانون پرورشی و تربیتی در زنجان/ پارک فن‌آموز در زنجان افتتاح شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از فعالیت ۲۵ کانون پرورشی و تربیتی در نواحی آموزشی زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمود عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به استناد اساس‌نامه تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی و با توجه به تاثیرگذاری کانون‌های فرهنگی و تربیتی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان روز30 بهمن به عنوان سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و تربیتی نام گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به نقش پررنگ کانون‌‌های فرهنگی و تربیتی در امر تعلیم و تربیت بیان کرد: در راستای یادآوری این جایگاه هفته نخست اسفند به عنوان هفته گرامیداشت تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی نام‌گذاری شده است.

وی این هفته را فرصتی مناسب برای معرفی و تبیین اهداف کانون‌های فرهنگی و تربیتی خواند و گفت: اجرای جشنواره‌های مختلف، شرکت در جشنواره‌های کشوری و هدایت دانش‌آموزان برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان از جمله فعالیت‌های کانون‌ها است.

عباسی خاطر نشان کرد: ۲۵ کانون پرورشی و تربیتی در استان زنجان در نواحی آموزشی استان زنجان فعالیت می‌کند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از افتتاح پارک فن‌آموز اشراق کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان خبر داد و گفت: داشتن تجهیزات به روز برای آشنایی دانش‌آموزان با بحث فیزیک و نجوم مهم‌ترین ویژگی این پارک است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

نظر شما