شناسهٔ خبر: 31300861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

کولاکوویچ: زمان جام ملت‌های آسیا مناسب نیست

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: من تمام بازی‌های لژیونرهای ایرانی را دنبال می‌کنم و بیشتر بازیکنان ما خوب هستند اما برخی بازیکنان نیز به میدان نمی‌روند.به گزارش “ورزش سه”، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون درباره جام

ملت های آسیا، بیان کرد: ایران در این تورنمنت در خانه بازی می‌کند و باز هم به تیم‌های دیگر نشان می دهیم که تیم اول آسیا هستیم. این مسابقات نزدیک به رقابت های جام جهانی است و میان این مسابقات و جام جهانی کمتر از یک هفته فرصت داریم. جام ملت های آسیا ۱۲ روز طول خواهد کشید و سپس جام جهانی در ژاپن شروع می شود. این تقویم خوبی برای ما نیست، اما تلاش می کنیم در میزبانی عملکرد خوبی داشته باشیم.مهم نیست ما با چه تیم هایی بازی داریم. استرالیا، ژاپن، کره جنوبی یا قطر. در هر صورت ما باید قهرمان شویم و این انتظاری است که از ما می رود.

استراحت مطلق سهراب مرادی

سهراب مرادی برای بهبود مصدومیتش قرار است استراحت مطلق داشته باشد.به گزارش ایسنا، سهراب مرادی که مدتی است از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده برای بهبود وضعیتش به پزشکان مختلفی مراجعه کرده که در میان یکی دو پزشک تشخیص این را دادند که بهتر است استراحت داشته باشد و امکان بهبودی با استراحت مطلق وجود دارد.از این رو مرادی که این روزها تمرینات بدنسازی انجام می‌داد فعلاً استراحت مطلق دارد.البته سهراب مرادی برای اینکه جام فجر که گزینشی المپیک است را از دست ندهد در این مسابقات شرکت می‌کند اما بدون وزنه زدن و تنها قرار است وزن کشی کند تا نامش در جدول مسابقات قرار گیرد.در حال حاضر عمل جراحی برای این وزنه بردار کنسل شده تا پس از انجام دوره استراحت، وضعیت او دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

قمری به جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون آسیا می رود

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در نشست مدیریتی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا راهی امارات می شود.به گزارش خبرگزاری مهر رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا از خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران به عنوان رئیس کمیته های جاده و تریال آسیا به جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا دعوت کرده است. این جلسه روز شنبه در شهر دبی برگزار می گردد.در این جلسه یازده موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از مهمترین آنها می توان به گزارش عملکرد کنفدراسیون در سال ۲۰۱۸، گزارش مالی سال ۲۰۱۸ ACC، ارائه درخواست کشورها در خصوص میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا (بی.ام.ایکس،کوهستان،جاده و پیست) حق ثبت ACCو اهدای جوایز لیاقت اشاره کرد.

غیبت حسن رحیمی در تورنمنت بلغارستان

ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان اعلام شد.به گزارش ایسنا، مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم و پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نفرات اعزامی تیم ایران در این رقابت‌ها هستند.غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اعلام غیبت حسن رحیمی در این تورنمنت گفت: حسن رحیمی به دلیل برخی مشکلات شخصی و آسیب دیدگی قدیمی اش، که ممکن بود حضور در این رقابت‌ها این موضوع را تشدید کند در جام دانکلوف شرکت نمی‌کند.

رقابت‌های بین المللی کشتی جام دانکلوف بلغارستان که جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما