شناسهٔ خبر: 31300637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اکرمی و استقلالی ها روی اعصاب هم

بهای سنگین اعتراض برای تیم شفر

تیم فوتبال استقلال در حالی موفق به برد پارس جم جنوبی شد که اعتراضات بازیکنان این تیم سبب گرفتن 4 کارت زرد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در یک دیداراز هفته نوزدهم موفق شد پارس جم جنوبی را با دو گل شکست دهد تا آرامش به طور موقت به  اردوی آبی پوشان برگردد.


باخت هفته گذشته استقلال مقابل تراکتور سازی به حدی تلخ بود که اثرات آن باخت را بتوانیم به راحتی در روند حرکتی این تیم در بازی امروز  در برابر پارس جنوبی به وضوح مشاهده کنیم .
همان طور که شفر در پایان بازی به  آن اشاره کرد بچه های استقلال با تاثیر از بازی قبل و اعتراضاتی که نسبت به نحوه قضاوت  بازی مقابل تراکتور داشتند  در این بازی هم با هر سوت داور بدون توجه به نقطه اعلام خطا ،به تصمیم داور معترض می شدند.


این در شرایطی است که شاید اگر استقلال در نیمه دوم  کمی آرامش خود را بیشتر حفظ می کرد این بازی را با گل های بیشتری می توانست به اتمام برسد.

 


متاسفانه مشکلات عدیده ای که استقلال این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند از نبود زمین تمرین  تا عدم تامین مالی توسط اسپانسر و همچنین نحوه قضاوت ها، همه در زمین خودش را به نوعی نشان می دهد و وظیفه بازیکنان با تجربه استقلال  که کم هم نیستند در این شرایط  ایجاب می کند تا به کار بستن تجربه خودشان از میزان این اعتراضات کم کنند.


اعتراضات  استقلالی ها در برخی از صحنه ها تا حدی بود که جریان بازی را رها می کردند بدون این که داور دستور به توقف بازی بدهد و این اصلا نمی تواند برای کسی قابل قبول باشد.
البته  نمی توان از نحوه قضاوت داور این بازی و تصمیمات اشتباهی که او در برخی از صحنه ها مرتکب می شد چشم پوشی کرد.

 


 در عین حال از بازیکنان با تجربه و ملی پوش استقلال انتظار می رود که با حفظ آرامش بیشتر خودشان بیشتر تمرکز خود را روی مسائل فنی معطوف کنند تا استقلال بتواند روزهای به مراتب بهتراز امروز را تجربه کند .


 استقلال حق ندارد نسبت به ادامه لیگ نا امید شود و باید تا آخرین روز بازی های لیگ  مثل یک جنگجو برای رسیدن به پیروزی مبارزه کند .


 این تیم استقلال آن قدر پتانسیل دارد که انصافا حیف است که به جای ارائه یک بازی روان و تماشایی  خودش را در گیر مسائل حاشیه ای و اعتراضات  بی فایده کند .

نظر شما