شناسهٔ خبر: 31300450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اسکی قهرمانی جهان - اتریش

بیرامی: نتایجم بی‌نظیر است/ صعود ۱۰ پله‌ای انگیزه را زیاد می‌کند

عضو تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران پس از صعود ۱۰ پله ای در این مسابقات گفت: با این صعود انگیزه همه برای ادامه رقابتها افزایش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان در حالی از امروز به میزبانی اتریش آغاز شد که نمایندگان بانوی ایرانی در بخش مقدماتی ۵ کیلومتر کلاسیک عملکردی قابل قبول داشته و همگی به خط پایان رسیدند. در میان آنها اما سمانه بیرامی باهر موفق شد با عملکردی درخشان با صعود ۱۰ پله ای رکورد کسب نتیجه بانوان ایران در این مسابقات را هم بشکند.

بیرامی باهر  همان بانویی است که در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی پرچمدار کاروان ایران بود. بانویی که با تلاش و همت خود نگاه جهانیان را برای رسیدن به خط پایان رقابتهای دشوار و نفس گیر آن مسابقات به همراه داشت.

سمانه بیرامی باهر بانوی رکوردشکن اسکی صحرانوردی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رقابتهای امروز خود گفت: من دو دوره پیش از این نیز در مسابقات قهرمانی اسکی جهان شرکت کرده بودم و در هر دوره موفق شدم بهترین رتبه را در میان نمایندگان بانوی کشورمان کسب کرده و ۲۴ شوم. خوشبختانه در این دوره با ۱۰ پله صعود به عنوان ۱۴ بخش مقدماتی رسیدم که در تاریخ اسکی صحرانوردی بانوان بی نظیر است.

بانوی المپین کشورمان ادامه داد: همه اسکی بازانی که در رقابتهای قهرمانی جهان شرکت می کنند ۱۲ ماه سال را روی برف اسکی می کنند اما متاسفانه تمرینات ما به دو ماه محدود می شود اما با این وجود خدا را شاکرم که موفق شدم ۱۰ پله صعود در رکورد بانوان اسکی باز کشورمان داشته باشم. این موفقیت و پیشرفت در سخت ترین شرایط انگیزه را برای همه بانوان ورزشکارمان افزایش می دهد و همین برای ما کافی است.

وی افزود: فردا نیز مسابقات سرعتی پاتیناژ را در پیش داریم که البته تخصص ما در آن نیست اما تمام تلاشم را برای آن مسابقه نیز انجام می دهم و امیدوارم تیم اسکی صحرانوردی ایران بتواند در این دوره از رقابتهای قهرمانی جهان به عملکرد خوبی دست پیدا کند. 

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما