شناسهٔ خبر: 31300399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقاد امام جمعه شوش از عملکرد مسئولان خوزستان در اشتغالزایی جوانان

R41468/P/S6,57/CT1 / R41468/P1336/S6,57/CT1

امام جمعه شهرستان شوش گفت: مسئولین استان خوزستان در امر اشتغال جوانان مقصر هستند آنها عمدی و دستی در رفع این مشکل کوتاهی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، سید محمد امام در آئین تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدای شرکت کاغذپارس که در محل این شرکت برگزار شد اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی از عملکرد ضعیف مسئولین استان خوزستان در امر اشتغال جوانان انتقاد کرد و گفت: مسئولان استان خوزستان در امر اشتغال جوانان کوتاهی می‌کنند. مسئولینی که عمدی و دستی در رفع مشکل اشتغال این استان کوتاهی می‌کنند‌.

امام جمعه شوش افزود: این تنگ‌نظری‌ها در استان خوزستان را کنار بگذارید، اگر در امر اشتغال مانع تراشی نکنیم مشکل اشتغال در خوزستان برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: من سالها با مسئولین شهرستانی و استانی نشست‌ها و بازدید‌های از کارگاه‌ها و طرح‌های اشتغالزایی داشته‌ام،  این قول را می‌دهم با یک حرکت جهادی در کوتاه‌ترین زمان مشکل اشتغال جوانان خوزستان برطرف می‌شود.

امام جمعه شوش بیان کرد: معضل اشتغال در خوزستان در خود این استان قابل حل بوده اما اگر گره در کار اشتغال ایجاد نکنیم، سرمایه‌گذار به اندازه کافی وجود دارد و باید از آنها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین استان خوزستان تصمیم بگیرند مشکل اشتغال را برطرف کنند، آسان‌ترین مشکل‌ها در این استان است.

امام جمعه شوش خاطرنشان‌کرد: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم  صدای ما رو به مسئولین برسانند، در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی خوزستان و همه خانواده‌ها‌ی این استان اشتغال فرزندهایشان  است.

انتهای‌پیام/ ت

نظر شما