شناسهٔ خبر: 31298105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعتراض سرمربی والیبال گنبد به برنامه‌ریزی سازمان لیگ

منطقه جنوب شرق تهران

سرمربی تیم والیبال گنبد به برنامه فشرده مرحله پلی آف معترض است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم والیبال شهرداری ورامین در بازی اول پلی آف لیگ برتر والیبال کشور توانست با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری گنبد را شکست دهد. ایرج مقدم سرمربی شهرداری گنبد در گفتگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک به تیم والیبال شهرداری ورامین که به صورت منسجم و یکپارچه توانستند پیروز میدان شوند، گفت: ۱۴ بازیکن تیم شهرداری ورامین، زیاد باهم اختلاف ندارند و امروز در بازی به تیم گنبد فشار زیادی وارد کردند و امروز تیمم روز خوبی را سپری نکرد و آن شرایط ایده‌آل را نداشت.

سرمربی تیم والیبال گنبد کاووس ادامه داد: تیم گنبد را اکثراً بازیکنان جوان تشکیل داده‌اند و در این بازی مهم به خاطر همین موضوع از شرایط آرمانی خود خارج شده بودیم.

وی در خصوص مهمان نوازی مردم ورامین گفت: خوشبختانه از دیروز که وارد این شهرستان شدیم هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم و از همان دقایقی که برای تمرین به سالن رفته بودیم، با احترام و عزت از ما استقبال کردند و مشکل خاصی نبود و از تمامی مردم و هواداران شهرستان ورامین تقدیر و تشکر می‌کنم.

مقدم گفت: گلایه من از آن افرادی است که مسابقات را این گونه برنامه ریزی کردند، که به نظر من با این مسابقات پیوسته به تیم ملی ایران ضربه خواهد زد.

وی خاطر نشان کرد: با این فشرده سازی مسابقات، تیم‌هایی مثل کاله و سیرجان باید ساعت‌ها در اتوبوس و هواپیما باشند و تنها سه روز مهلت دارند که بازگردند. این برنامه‌ریزی مشکلاتی را به همراه دارد و بدن‌های بازیکنان نمی‌تواند به خوبی ریکاوری شود و این نوع برنامه‌ریزی سازمان لیگ والیبال مشکل دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما