شناسهٔ خبر: 31297874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل خبر داد

اعزام ۱۳ هزار نفر تحت عنوان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تا به امروز ۱۳ هزار نفر از استان اردبیل تحت عنوان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: تا به امروز ۱۳ هزار نفر از استان اردبیل تحت عنوان کاروان راهیان نور برای آشنایی با فرهنگ ایثار گری و شهادت طلبی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی از اقدامات موثر و خطیر فرهنگی است که در این راستا سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با همکاری آموزش و پرورش استان سالانه بیش از ۲۱ هزار نفر از دانش آموزان را تحت عنوان اردوی کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌کند و ۷۰ درصد از این کاروان به مناطق شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته از ۹ اسفند ماه سال جاری اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور آغاز خواهد شد و اعزام دانش آموزان به مدت ۵ روز با ۴۰ کاروان هر کاروان با ۸ دستگاه اتوبوس انجام می‌گیرد.

عبدی تشریح کرد: از ۱۹ اسفند ماه نیز کاروان راهیان نور دانشگاهی و همچنین از ۲۳ اسفند به بعد نیز اعزام عمومی انجام می‌گیرد که در مجموع ۷ هزار نفر از ۹ اسفند تا ۱۲ فروردین به مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: استان اردبیل به لطف برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات و همکاری‌های انجام یافته رتبه اول کشوری در این حوزه را به خود اختصاص داده است و با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنا نمودن جوانان و نسل جدید با روحیه آزادگی، ایثارگری و شهادت طلبی جزو اولویت‌های اصلی قرار دارد.

انتهای پیام/3463/517

نظر شما