شناسهٔ خبر: 31295158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از همین حالا برای فصل بعد بجنگید؛

فرم خوب ملوان و افسوس روزهای از دست رفته!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد، این هفته ها با حضور چهره های محبوب باشگاه میان مردم، شرایط خوب و امیدوارکننده ای پیدا کرده.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شروع فصل جدید فوتبال ایران، مهم ترین خبر برای مردم انزلی که فوتبال را بخشی از زندگی خود می دانند و از تیم مردان ملوان هم خبرهای ناامید کننده ای دریافت می‌کردند، بازگشت تیم بانوان ملوان بود که شور و حال خاصی میان مردم شهر ایجاد کرد و معمولا از بازی های این تیم استقبالی 3،4 هزار نفری در لیگ بانوان می بینیم؛ حضوری که در برخی بازی های لیگ برتر هم دیده نمی شود.


در سوی دیگر تیم مردان ملوان فصل را سخت و دشوار آغاز کرد و کسر 6 امتیاز به منزله سخت تر شدن راه بازگشت آنها به لیگ برتر هم شد.


قوهای سپید شهر انزلی که فصل را با فرهاد پورغلامی آغاز کردند، پس از مدتی که نتایج ضعیف ادامه داشت، محمد احمدزاده را به عنوان مربی خود انتخاب کردند و مازیار زارع را هم به تیم بازگرداندند تا تیمی که شرایط مالی نامشخصی دارد، حداقل از لحاظ روحیه و حمایت هواداران شرایط خوبی پیدا کند.


سپیدپوشان ملوان بندرانزلی پس از شکست 3 بر 2 در اراک، در هشت مسابقه پیاپی هیچ باختی را تجربه نکرده اند تا نگرانی هایی که در مورد سقوط تیم به دسته دوم وجود داشت، رنگ ببازد.


آنها در هشت دیدار اخیر 4 تساوی و 4 پیروزی کسب کرده اند و طی دو هفته اخیر 4 امتیاز مقابل تیم های سرخپوشان پاکدشت (پیروزی) و گل گهرسیرجان (تساوی) به دست آورده اند که رتبه های اول و سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.


شاگردان احمدزاده حالا و علیرغم اینکه 6 امتیاز از حساب آنها در جدول کسر شده، 22 امتیازی هستند و رتبه دهم را در اختیار دارند؛ ادامه این روند می تواند تا دو هفته دیگر ملوانی ها را به رتبه هفتم هم برساند ولی آنها برای رسیدن به جمع مدعیان و تلاش برای گرفتن سهمیه صعود به لیگ برتر کار بسیار دشواری در پیش دارند که به نظر می رسد حداقل در این فصل به مانند ماموریتی غیرممکن شده، چون بیست امتیاز با رتبه اول جدول فاصله دارند.


با این حال روندی که در ملوان شروع شده اگر با مدیریت صحیح ادامه پیدا کند، می تواند مانند دو سه فصل گذشته بار دیگر این تیم را به تیمی مدعی در میان تیم های لیگ یکی بدل کند و با پشتوانه ای که آنها از لحاظ حمایت هواداران دارند، می توانند بار دیگر به لیگ برتر بازگردند؛ یعنی همانجایی که به آن تعلق دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما