شناسهٔ خبر: 31294902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

جانفشانی برای دفاع از حریم ولایت

جوان آنلاين

آن روی سکه امنیت، جانفشانی و شهادت مظلومانه فرزندان ماست. فرزندانی که در جای جای این کشور به نام امنیت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و مردانه در تقابل با مخلان نظم و امنیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی  فرمانده انتظامی استان اصفهان در به شهادت رسیدن گروهی از مرزبانان غیور کشور نوشت ،اصفهان بار دیگر حماسه آفرین و خیابان های نصف جهان غرق در شور و غوغا شد. مردمی که همین هفته پیش در جشن 40 سالگی انقلاب سنگ تمام گذاشته بودند دوباره به خیابان ها آمدند تا این بار پذیرای پیکرهای مطهر 27 فرزند شهید خود باشند. شهدایی که این بار نیز جانشان بر سر دفاع از امنیت کشور و حریم ولایت دادند.
اما اصفهان با این استقبال ها بیگانه نیست ، این بار نیز حضور شهدا به شهر جانی تازه بخشید و نشان داد که جنگ اقتصادی، تحریم و عملیات های روانی دشمن هیچ خللی در ایمان و اعتقاد این مردم ایجادنمی کند و آنان همچنان پای این انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و هرگز قدمی به عقب بر نمی گردند.
بیش از 30 سال از ریخته شدن خون حاج "حسین خرازی" گذشته اما دیروز مردم اصفهان، ایستاده به احترام 27 نفر از یاران وی حماسه ای خلق کردند که با وجود گذشت 36 سال، هنوز حال و هوای 25 آبان 1361 را داشت.
اکثر این شهدا جوان بودند، آن قدر جوان که برخی در زمان جنگ، خردسال بوده و تصویری از آن به چشم ندیده بودند اما چیزی که در درونشان فریاد می کشید، فرهنگ ایثار و جان فدا کردن در راه اسلام، انقلاب و ولایت بود.
آنانی که برای حفظ امنیت مرزهای کشور خود بیش از 1500 کیلومتر از خانه و دیار خود دور شده بودند و در این 60 روزها و 45 روزهای دوری از خانه، لحظه ای پلک بر هم نمی نهادند تا مبادا آبی در دل مردم این دیار تکان بخورد و دشمن فکر بد در ذهن خود بپروراند.
مدافعان وطن این بار نیز ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، بدون آنکه در میدان نبرد بوده و حتی لباس رزم به تن داشته باشند، در حالی که عزم بازگشت به خانه داشتند طعمه عملیات ناجوانمردانه تروریستی شدند و بدن های نیم سوخته اما مطهر آنان این گونه به خانه بازگردانده شد و فرزندانشان ، تابوت ها را به آغوش کشیدند.
آری آن روی سکه امنیت، جانفشانی و شهادت مظلومانه فرزندان ماست. فرزندانی که در جای جای این کشور به نام امنیت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و مردانه در تقابل با مخلان نظم و امنیت هستند.
در پاسداری از امنیت کشور، نام ها و رنگ لباس ها تفاوتی ندارد، آن چیزی که برای همه یکسان است، فداکاری برای حفظ امنیت و آرامش جامعه است.
مدافعان وطن و پاسداران نظم و امنیت کشور سال هاست که بدون هیچ گونه چشم داشتی به انجام وظیفه خود مشغولند و این شهادت ها نه تنها خللی در عزم و اراده آنان ایجاد نمی کند بلکه شور خدمتشان را دو چندان کرده و تصمیم آنان بر پایداری بر ارزش های انقلاب و حفظ آن را قوت می بخشد.
ما پیرو همان رهبر کبیر انقلاب هستیم که فرمودند:« ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد» آری می دانیم اگر امروز انقلاب ما به چهل سالگی خود رسیده ، اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم و در دنیا دارای عزت، آبرو و اقتدار هستیم و اگرتوانستیم 40 سال روی پای خودمان بایستیم و استقلال خود را حفظ کنیم و اگر امروز امنیت ایران اسلامی در منطقه زبانزد شده به خاطر این است که از اول انقلاب تا کنون شهید دادیم اما تن به ذلت نسپردیم و سر خود را پیش استکبار خم نکردیم.
شعار ما همان شعار «هیهات من الذله» پیشوایمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که در صحرای کربلا همه دارائی اش را نثار کرد اما تن به زندگی ذلت بار نداد.
دیروز اگرچه ماموران نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در کنار مردم، عزادار شهادت این برادران خود بودند اما غمی در دلشان احساس نمی شد، چرا که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) « آن کسی سرافراز است و بُرد کرده است که رفتن او از این دنیا، برای مردم و دین و تاریخ و کشورش دستاوردی داشته باشد.‌ ‌چنین انسانی است که خدای متعال او را از ملائکه هم بالاتر دانسته است.»
بار خدایا! ما خود را آماده جانفشانی در رکاب فرزند پیامبر تو حضرت مهدی موعود کرده ایم. ریخته شدن خون این شهیدان برای زمینه سازی ظهورش از ما قبول فرما!

نظر شما