شناسهٔ خبر: 31294199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک؛

استراحت اجباری به نفع فکری و حسینی می‌شود؟

دو تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان البرز در هفته پیش روی این رقابت ها با استراحت اجباری روبرو شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک روز گذشته و در هفته بیست و چهارم پیگیری شد؛ دیدارهایی که با تساوی گل گهرسیرجان و سرخپوشان پاکدشت همراه شد که رتبه های اول و سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.


در حال حاضر تیم دوم جدول شاهین شهرداری بوشهر است که با تکیه بر پیروزی ارزشمند روز گذشته برابر گل ریحان البرز به 4 امتیازی صدر جدول رسیده است.


در بازی های روز گذشته تیم های آلومینیوم اراک و مس کرمان هم موفق به کسب پیروزی شدند تا عملا شش مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر در رقابت های این فصل داشته باشیم.


هفته بیست و پنجم این رقابت ها دوشنبه 6 اسفندماه در شرایطی از سرگرفته می شود که دو تیم مدعی از جمع 6 تیم بالایی جدول یعنی گل ریحان و سرخپوشان پاکدشت با استراحت اجباری مواجه شده اند؛ استراحتی که می تواند به سود شاگردان مجتبی حسینی و همینطور محمود فکری باشد.


در هفته 25 ام گل گهر سیرجان در خانه مس رفسنجان دربی سختی پیش رو دارد و مس کرمان باید در انزلی به مصاف ملوانی برود که این روزها شرایط خوبی پیدا کرده و از دو بازی گذشته 4 امتیاز کسب کرده.


در نهایت مهم ترین دیدار هفته بیست و پنجم میان دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک برگزار می شود که جدال تیم های دوم و پنجم جدول رده بندی به شمار می رود.


نگاهی به بازی های تیم های حساس و استراحت دو مدعی از جمع 6 تیم پایانی می تواند این نوید را در دل سرمربیان دو تیم که روز گذشته امتیازات مهمی را از دست دادند، به وجود بیاورد که با از سرگیری رقابت ها در هفته 26 ام، آنها از استراحت اجباری خود سوده برده اند و با انگیزه به مصاف رقیبشان می روند.


در هفته 26 ام رقابت ها سرخپوشان پاکدشت باید در تبریز به مصاف شهرداری این شهر بروند و گل ریحان در خانه از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.

 

نظر شما