شناسهٔ خبر: 31294155 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کارخانه روکش لاستیک در راور احداث می شود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی از طرح جدید در حوزه احداث کارخانه

صاحب‌خبر - به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی از طرح جدید در حوزه احداث کارخانه روکش لاستیک خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته تفاهم نامه چهار جانبه ای با اتاق بازرگانی، فرمانداری راور و سرمایه گذار بخش خصوصی امضا کرده ایم که در راور عملیاتی کنیم.
وی از اشتغال یکهزار نفری غیرمستقیم و تعداد 400 نفر کارگر به طور مستقیم طی دو فاز در این طرح خبرداد و گفت: 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن پیش بینی شده که فازهای توسعه ای نیز برای آن می توان دید.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین به توجیه اقتصادی بالای این طرح اشاره و عنوان کرد: این طرح در برنامه زمانبندی دو ساله دیده شده که در شهرک صنعتی راور ایجاد می‌ شود.
پورابراهیمی اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای این طرح 50 هزار متر در فاز اول و 50 هزار متر برای طرح توسعه فاز دوم است.
وی جلوگیری از خروج یک میلیارد دلار ارز از کشور در سال را حاصل این طرح دانست و عنوان کرد: هزینه پروژه با احتساب سرمایه در گردش 100 میلیارد تومان است که فقط 5 میلیارد یورو هزینه خرید ماشین آلات و تکنولوژی از کشور ایتالیا می شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرارداد خرید زمین از سوی سرمایه گذار با شرکت شهرک ها (شهرک صنعتی راور) منعقد و قسط اول نیز پرداخت شده است.
9895/ 5054
انتهای پیام

نظر شما