شناسهٔ خبر: 31293336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز خبر داد:

«اهواز در قاب تصویر» نمایش داده می‎شود

اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز، نمایشگاه عکسی از جاذبه‎های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید را به تماشا می‎گذارد.

صاحب‌خبر -

«غلامرضا جلیلی‎نیا»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برپایی نمایشگاه عکسی از جاذبه‎های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید با عنوان «اهواز در قاب تصویر» خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، قصد داریم با برپایی این نمایشگاه بخش‎هایی از جاذبه‎های گردشگری شهرستان را به مردم، گردشگران و علاقه مندان به این حوزه معرفی کنیم.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز، افزود: در این نمایشگاه 70 قطعه عکس از جمعی از عکاسان خوزستانی و غیرخوزستانی با موضوع جاذبه‎های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید در ابعاد مختلف به نمایش درمی‌آيد.

 

وی تصریح کرد: با برنامه‎ریزی های انجام شده قرار است همزمان با برپایی این نمایشگاه 2 کارگاه گردشگری نیز طی دو روز و با حضور راهنمایان گردشگری اداره میراث فرهنگی اهواز در محل نمایشگاه برپا شود.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این، چهار کارگاه زنده صنایع دستی نیز به صورت روزانه در محل برگزاری نمایشگاه برگزار می شود، اضافه کرد: این نمایشگاه (8 تا 25 اسفند) در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز واقع در جاده ساحلی شرقی، روبروی هتل پارس برپا خواهد بود.

 

جلیلی‎نیا، خاطر نشان کرد: علاقه مندان می‎توانند هر روز (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 8 تا 16 با مراجعه به این محل از آثار دیدن کنند.  

 

نظر شما