شناسهٔ خبر: 31293146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم ایران از تحریم و تهدیدها هراس ندارند

R7718/P/S6,52/CT11

مدیرکل اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه مردم ایران از تحریم و تهدیدها هراس ندارند، گفت:عوامل پایداری و مانایی انقلاب اسلامی ایران، ولایت و مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام، مدیرکل اطلاعات استان ایلام ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:  انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی تا کنون همواره مورد بدخواهی و توطئه‌های گاه و بیگاه دشمنان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به روندی که دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی در پیش گرفته‌اند گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی  با تدبیر ولایت و ایستادگی مردم به پای انقلاب خود تا کنون در مقابل توطئه‌های گروهای معاند، تحریم و حتی تحمیل جنگ 8 ساله، خم به ابرو نیآورده و با تلاش فرزندان ملت تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را نیز خنثی کرده است.

مدیرکل اطلاعات استان ایلام به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ورود به دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و افزود: انقلاب اسلامی در انعکاس دستاوردهای خود مظلوم است و این مظلومیت را باید با بیان واقعیت دستآوردهای افتخار آمیز توسط رسانه‌ها انعکاس یابد.

وی با اشاره به «بیانیه گام دوم» انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گفت: بیانیه «گام دوم» صراط منیر انقلاب اسلامی و مسیریاب دقیق و واضع و روشن برای استمرار انقلاب اسلامی است.

مدیرکل اطلاعات استان ایلام افزود: پیروزی بر گروهک نفاق و گروهک‌های ریز و درشت که در بدو انقلاب سعی در تجزیه‌طلبی و ایجاد آشوب و بلوا در برخی استان‌ها را داشتند و موفقیت در دوران جنگ 8 ساله تا زمان حضور در سازندگی کشور و عرصه‌های علمی و تحقیقی و پژوهشی توسط جوانان بدست آمده است.

وی در ادامه می‌گوید: در«‌گام دوم انقلاب» نیز جوانان مورد خطاب هستند که به معنای آن است برای استمرار موفقیت،  حضور در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی، سیاسی، اقتصادی و سایر موارد، نسل جوان کشور اولی‌تر است که از توانایی، نبوغ و دانش خود در حفظ انقلاب اسلامی و ورود به عرصه جهانی وارد عمل شوند.

مدیرکل اطلاعات استان ایلام با استقبال از نقد سازنده و بیان مسائل و مشکلات جامعه بیان داشت: رعایت انصاف و اخلاق در بیان انتقادات توام با ارائه پیشنهاد در جامعه ضروری و روحیه مطالبه‌گری مورد تاکید است، اما پیشنهاد آن است که ازسیاه نمایی و غلو واقعیت پرهیز شود.

وی به اقدامات آل سعود در زدودن چهره رحمانیت از اسلام یادآور شد: خلق داعش توسط آل سعود و آمریکا و اذناب و اعوانش برای آن است که از اسلام چهره خشن بسازند تا از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در جهان مانع تراشی کند و با هزینه گزاف با این اقدام درصدد مقابله با انقلاب اسلامی است که در این اقدام خبیثانه نیز بحمدالله ناموفق بوده است.

حضور مردم در مراسم 22 بهمن و ایستادگی مردم پای انقلاب اسلامی و ولایت‌پذیری مردم را از نشانه‌های مشروعیت جمهوری اسلامی به تعبیر مدیرکل اطلاعات استان ایلام بود که گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ریز و درشت بدانند و خوب هم می‌دانند تا وقتی که مردم حامی و پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند گزندی به این انقلاب نخواهد رسید.

وی اقدام دشمنان انقلاب اسلامی در تحریم و تهدید در ابعاد اقتصادی و رسانه‌ای را آب در هاون کوبیدن دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که از این‌گونه تحریم و تهدیدها هراس ندارد و استمرار و موفقیت آن بی نهایت است.

انتهای پیام/ش

نظر شما