شناسهٔ خبر: 31292843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

نگاهی به دیدار اول از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

دام پولدارها برای سلطان یک امتیازی فرانسه

تهران (پانا) – در دیدارهای امروز لوشامپیونه که عقب افتاده از هفته بیست و سوم و هفدهم خواهد بود، پاری‌سن ژرمن فرصت افزایش اختلاف با تیم رده دومی لیل به عدد 15 را خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

مسابقات لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) امشب با برگزاری دو بازی عقب افتاده از هفته‌های بیست سوم و هفدهم دنبال خواهد شد تا بازی تیم‌ها به عدد 25 نزدیک شود.

در اولین بازی امشب که از هفته بیست و سوم خواهد بود، بوردو مقابل تیم ته جدولی گنگام صف‌آرایی خواهد کرد و در آخرین بازی هم پاری سن ژرمن صدرنشین مقتدر لوشامپیونه در هفدهمین هفته از این رقابت‌ها میزبان مونت‌پولیه است.

بوردو - گنگام / ساعت 21:30 ورزشگاه نیو بوردو شهر بوردو

ریکاردو گومز (برزیل) – جوسلین گورنوچ (فرانسه)

دیدار رفت: گنگام یک – بوردو 3

دیدارهای روبرو در تاریخ»

در حالی که 4 دیدار آخر روبرو که بوردو میزبان آن بوده با پیروزی بوردو به پایان رسیده ، 18 سال از آخرین دیداری که بوردو در حضور هوادارانش مغلوب گنگام شد گذشته است.

بوردو »

شاگردان ریکاردو گومز که طی ماه اخیر اوضاع بدی را سپری می‌کردند توانستند در ابتدای هفته با پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل تولوز، کمی از بار روانی بحران و نزدیک شدن به انتهای جدول کاهش دهند. آنها هر چند نتایج خوبی در هفته‌های قبل نگرفتند اما نشان داده‌اند تیم محکمی در دیدارهای خانگی هستند. سه بازی آخر خانگی بوردو با پیروزی تمام شده و آنها به دنبال این هستند که پس از مدت‌ها 4 برد متوالی خانگی را جشن گرفته و جای آنژه را در رده دوازدهم جدول بگیرند.

گنگام »

قرار گرفتن در انتهای جدول خودش نشان دهنده این است که تیم دچار چه وضعیتی است، آنها که 4 بازی آخر خود در لوشامپیونه را با شکست تمام کرده‌اند در حالی راهی شهر بوردو شدند که همراه با آمیان و کان ضعیف‌ترین تیم‌ها در خارج از خانه به شمار می‌روند. اما با اینکه ضعف گنگام در خارج از خانه کاملا آشکار است، باید به جرقه‌ای در ماه‌های اخیر اشاره کرد. این تیم ته جدولی توانست در پاریس و در مسابقات جام اتحادیه از سد تیم پرستاره پاری سن ژرمن بگذرد تا نشان دهد توانایی کارهای خاص را دارد.

پاری سن ژرمن – مونت پولیه / ساعت 23:30 ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس

توماس توخل (آلمان) – میچل در زاکارین (ارمنستان)

آخرین دیدار روبرو: پاری سن ژرمن 4 – مونت پولیه صفر

دیدارهای روبرو در تاریخ»

تاریخ نشان داده است مونت پولیه تیم دست و پا بسته‌ای مقابل پاری سن ژرمن نبوده و هر از چندگاهی این تیم را شکست داده است. آنها در حالی مهمان این تیم متمول خواهند بود که در دو سفر آخر خود به پاریس با شکست زمین را ترک کرده‌اند.

پاری سن ژرمن »

بعد از شکست مقابل لیون با کسب 4 برد متوالی یکبار دیگر اوضاع برای پاری سن ژرمن خوب شد و حالا آنها بدنبال پنجمین برد متوالی و رساندن اختلاف با تیم رده دومی لیل به 15 امتیاز هستند تا یک گام دیگر به دبل قهرمانی نزدیک شوند. البته نباید فراموش کرد که غیبت نیمار و کاوانی می‌تواند کمی میزبان را آزار دهد.

مونت پولیه »

روند حرکتی مونت پولیه طی یک ماه اخیر نشان داده که این تیم اولین گزینه خود در بازی‌ها را تساوی می‌داند، آنها همراه با رمیس بیشترین تساوی را در این فصل با یازده بازی ثبت کرده‌اند. برای اثبات این نکته کافی است نگاهی به عملکرد مونت پولیه در یک ماه اخیر داشته باشیم. آنها 6 بار در یک ماه اخیر دیدار رسمی داشته‌اند که 5 تساوی و یک برد حاصل آن بوده و 3 بازی آخرشان هم مساوی شده است. این روند در دیدارهای خارج از خانه مونت پولیه بیشتر دیده می‌شود، این تیم 4 تساوی متوالی در خارج از خانه داشته و 6 بازی متوالی خارج از خانه را نبرده‌اند.

نظر شما