شناسهٔ خبر: 31292671 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ادعای فرماندار خرم دره: احتکار خانگی؛ مشکل این روزهای بازار گوشت

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: متاسفانه عده‌ای از مردم به احتکار خانگی گوشت روی آورده و مازاد بر نیاز خود خرید می‌کنند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
حجت محمدی در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه با همراهی مردم و مسئولان، خوشبختانه امسال برنامه‌های دهه‌فجر در شهرستان به خوبی برگزار شد، اظهار کرد: حضور مدیران در همه برنامه‌ها رصد شده و این حضور مورد ارزشیابی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه کشور در برهه خاصی قرار دارد، ادامه داد: مدیران باید اهتمام لازم را برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد، زیرا عملکرد آن‌ها زیر ذره‌بین مردم قرار داشته و ارزیابی می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه چالش‌های موجود در کشور سبب شده دولت در سیبل انتقادات قرار گیرد، ادامه داد: جایی برای لغزش، اشتباه و قصور مدیران وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با هم اتحاد داشته باشند و مسائل سیاسی، جناحی و حب و بغض‌ها را کنار بگذارند، زیرا دشمن در کمین نشسته است و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید بر ضرورت اتحاد و تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی با همدیگر و پرهیز از تخریب، ادامه داد: اتحاد مردم و مسئولان کلید غلبه بر مشکلات امروزی است.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز و آغاز مسافرت‌ها و با تأکید بر اینکه باید آمادگی لازم برای این ایام وجود داشته باشد، گفت: آموزش و پرورش از دستگاه‌های بسیار تأثیرگذار در حوزه اسکان است، لذا باید از هم‌اکنون نسبت به بسیج امکانات برای اسکان شایسته مسافران اقدام کند.

محمدی با اشاره به اینکه شهرستان خرم‌دره دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است، ادامه داد: زیباسازی شهر باید در دستور کار شهرداری قرار گرفته و اهتمام لازم در این حوزه وجود داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده است که امکان بارش حتی بارش برف در ایام عید نیز وجود دارد، ادامه داد: آمادگی دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان فروردین‌ماه تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از حوادث دارد، ادامه داد: تابلوی برخی از این علائم در سطح شهر افتاده است که باید اهتمام لازم برای نصب آن‌ها وجود داشته باشد تا مسافران به مشکل برنخورد.

این مسئول با اشاره به جاذبه‌های گردشگری بالای روستاهای خرم‌دره و کوچه‌باغ‌های زیبای آن، ادامه داد: دهیاران در روستاها نیز باید آمادگی لازم برای اسکان و آماده‌سازی روستاها داشته باشند.

محمدی با اشاره به اینکه اولویت برگزاری فروشگاه‌های بهاره، تامین ارزاق عمومی به‌ویژه برنج و گوشت شب عید است، بیان کرد: در بحث تامین اقلام نسبت به شهرستان‌های دیگر آمار قابل قبول بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مشکل اساسی که در توزیع اقلام تنظیم بازار وجود دارد بحث فرهنگی است، ادامه داد: متاسفانه برخی از خانوارها مازاد نسبت به نیاز گوشت خود خرید می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه برخی از مردم به احتکار خانگی گوشت روی آورده‌اند که این امر سبب می‌شود که این اقلام به دست عده‌ای که نیاز واقعی دارند، نرسد.

ایسنا 

نظر شما