شناسهٔ خبر: 31292660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

گام دوم انقلاب را محکمتر برداشته ایم/ شهدای ما تربیت شدگان دانشگاه‌های کشور هستند/وظیفه ما در دانشگاه‌ها تربیت افراد تراز انقلاب است

صاحب‌خبر -

گام دوم انقلاب را محکمتر برداشته ایم/ شهدای ما تربیت شدگان دانشگاه‌های کشور هستند/وظیفه ما در دانشگاه‌ها تربیت افراد تراز انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،جمعی از روسا و اساتید دانشگاه های اردبیل با حضور در سپاه استان و دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ضمن تسلیت حادثه اخیر تروریستی و شهادت 27 تن از مرزبانان و پاسداران حمایت خود را از مجموعه سپاه و بسیج اعلام کردند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل در این دیدار با بیان اینکه افتخار ما این است که همیشه سرباز نظام و انقلاب هستیم اظهار داشت:پس از بزرگترین حماسه ای که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آفریدند که جزو ماندگارترین حماسه ها در تاریخ بود دشمن میخواست این روزها را تلخ جلوه دهد اما اشتباه بزرگی کرد که نمی داسنت ملت همیشه مقابل تروریست ها ایستاده اند و جواب های دندان شکنی به آن ها خواهند داد.

وی افزود: ما گام دوم انقلاب را محکمتر برداشته ایم چرا که حافظان دین مبین اسلام گام دوم انقلاب با خون شهدا آبیاری و تضمین شد و پس از آن ملت غیور ایران و اصفهان با حضور در مراسمات تشییع و بزرگداشت این عزیزان افتخاری دیگر آفریدند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل تصریح کرد: ما امروز یک وظیفه بزرگی داریم که آن هم تربیت نسل سالم جامعه است و آن هم بر عهده دانشگاهیان، دانشگاه ها و آموزش عالی است.

وی با بیان اینکه تربیت افراد تراز انقلاب در دانشگاه ها یک وظیفه است،  گفت: اگر جوانان ما امروز در مرزها جان خود رو فدای کشور می کنند تربیت شدگان هماه دانشگاه ها هستند و این یک نشانه است که می شود افرادی تربیت نمود که هچون شهید داود میرزایی که که به مدت سال در بسیج دانشجویی واحد پارس آباد مغان فعالیت داشت در طول تاریخ ثبت شود.

حسنی خاطر نشان کرد: دشمن این را بداند انقلاب جمهور یاسلامی ایران با خون مبارک شهیدان آغاز شد، با خونشهدا تدوام یافت و با خون شهدا ادامه خواهد یافت و این ترو ها و خون ریزی هایشان هیچ اثری ندارد جز تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

همچنین وی از جلسه بین رئیس و اساتید دانشگاه های محقق خبر داد و گفت: مقرر و تصویب گردید که یکی ازخوابگاه های دانشجویی تازه  تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی که کلنگش اخیرا به زمین خورد پس از تکمیل به نام مبارک شهید داود میرزایی مزین شود.

نظر شما