شناسهٔ خبر: 31291923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان مسلح با ۲۰ فقره سرقت در آبادان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در شهرستان آبادان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک باب مغازه در شهرستان آبادان، با توجه به حساسیت موضوع تیم مجربی از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با همکاری نیرو‌های تخصصی کلانتری‌ها با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات اطلاعاتی ۲ نفر از سارقان را در حالیکه مسلح به سلاح گرم بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه بر سلاح کلت کمری بکار رفته در سرقت ها، یک دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعدادی مدارک شناسایی متعلق به مالبختگان کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل: تلفن همراه، مغازه و منزل که هشت فقره آن‌ها به صورت مسلحانه بوده، اعتراف کرده اند.

سردار عباس زاده گفت: در این رابطه یکی دیگر از همدستان متهمان که سابقه ۱۵ سال محکومیت کیفری در پرونده خود داشته نیز دستگیر و همگی پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ د

انهدام باند سارقان مسلح

برچسب‌ها:

نظر شما