شناسهٔ خبر: 31291851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای ال چیرینگیتو:

لو رفتن جلسه مخفیانه فلورنتینو پرز با سولاری

شب گذشته در یک رستوان معروف شهر مادرید، ملاقاتی بین رئیس باشگاه رئال و سرمربی این باشگاه صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید پس از چند هفته خوب و کسب نتایج مطلوب در ال کلاسیکو، دربی مادرید و لیگ قهرمانان برابر آژاکس، متحمل شکستی عجیب و غیرمنتظره مقابل خیرونا شد.

کهکشانی ها پس از 6 برد متوالی در لالیگا به یکباره برابر خیرونا در خانه مغلوب شدند تا فاصله با بارسا به 9 امتیاز افزایش یافته و تقریبا شانس قهرمانی از دست برود.

 

 

 

 

رئال هفته بعد دو بازی حساس مقابل بارسا در کوپا دل ری و لالیگا پیش رو دارد و سپس بازی برگشت مقابل آژاکس از راه خواهد رسید تا سرنوشت فصل این تیم تا حدی مشخص شود.

شکست برابر خیرونا برای هواداران و سران باشگاه بسیار گران تمام شد چرا که خیلی ها به بازگشت رئال به کورس قهرمانی امیدوار شده بودند. همین شکست باعث شد تا فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه رئال ترتیب یک جلسه با سانتیاگو سولاری در یکی از رستوران های شهر مادرید را بدهد. جلسه ای که قرار بود مخفیانه باشد اما در برنامه ال چیرینگیتو حتی زمان آغاز و پایانش فاش شد.

پرز و سولاری شب گذشته ساعت 21 وارد رستوران شدند و 23.10 آنجا را ترک کردند. سرمربی آرژانتینی رئال حالا بیش از گذشته فشار را روی خود حس می کند. او محکوم است که رئال را به قهرمانی اروپا یا لالیگا برساند و شاید فتح کوپا دل ری نیز ضمانتی برای بقای او نباشد.

برگزاری چنین جلسه ای از سوی پرز به هیچ عنوان معمول نیست و شاید هم بی سابقه باشد. پرز از سولاری خواسته است که رئال تا پایان فصل نمایشی که مقابل جیرونا نشان داد را تکرار نکند. انجام شش تغییر از سوی سولاری نسبت به بازی با آژاکس هم به مذاق پرز و سران رئال خوش نیامده است.

 

رئال در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسا به تساوی 1-1 دست یافت و در برنابئو با یک مساوی بدون گل هم به فینال خواهد رفت. در لیگ قهرمانان نیز رئال بازی رفت یک هشتم نهایی را در زمین آژاکس، 1-2 پیروز شده است.

 

نظر شما