شناسهٔ خبر: 31291781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی بارسلونا: سوارز خودش را از مخمصه نجات می دهد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که «لوئیس سوارز» مهاجم اروگوئه ای، می تواند خود را از مخمصه گل نزدن در هفته های اخیر نجات دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا نوشت: در جریان تساوی بدون گل تیم های بارسلونا و لیون در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، سوارز به شدت مقابل دروازه حریف فرانسوی تقلا کرد، اما در نهایت یکی از ضعیف ترین عملکردهای خود را بر جای گذاشت.
با این وجود، آنچه موجب نگرانی «ارنستو والورده» مرد شماره یک نیمکت آبی اناری ها می شود، موضوع دیگری است.
والورده در این خصوص اظهار داشت: در مورد فرم سوارز نگران نیستم در واقع در صورتی نگران می شدم که او هیچ موقعیتی برای گلزنی پیدا نمی کرد.
وی ادامه داد: در واقع مسئولیت مهاجم همین است و در صورتی که موقعیت گلزنی نداشته باشد باید هم تیمی هایش را در چنین موقعیتی قرار دهد. حریفان از سوارز می ترسند، اما فوتبال همین است و گاهی اوقات مهاجمان دقایق بدی را پشت سر می گذارند. با این حال مهم ترین نکته به دست آوردن موقعیت گلزنی است.
والورده در ادامه تاکید کرد: تمام روش های ممکن را برای گلزنی امتحان کردیم و چندین موقعیت گل هم ساختیم اما موفق نشدیم از آنها بهره ببریم. موضوع تلاش نکردن نیست، چرا که ما به دنبال گل بودیم اما شب موفقی در گلزنی نداشتیم.
سرمربی اسپانیای تصریح کرد: سرنوشت بازی هنوز نامعلوم است و همه چیز در نیوکمپ به عهده ما و هوادارانمان است. اینکه امیدوار بودیم نتیجه متفاوتی رقم می خورد غیر قابل انکار است، چرا که تساوی نتیجه خطرناکی است. ارزشمند گل خارج از خانه را می دانیم، اما در خانه تیم قدرتمندی هستیم و از هواداران خودی انتظار ایجاد جوی فوق العاده را برای بازی برگشت داریم.
ورزشی**3991**3783**

نظر شما