شناسهٔ خبر: 31291266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کادر فنی تیم ملی درباره حامد حدادی تصمیم می گیرد

سلطانی‌فر: بسکتبال ما هم می‌تواند همانند والیبال در جهان خوب کار کند/ مجمع پرسپولیس باید هیات مدیره را تصویب کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: دو بازی مهم داریم با ژاپن و استرالیا و با یک برد صعود خودمان را تثبیت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: بسکتبال برای ما از چند جهت مهم است. رویدادهایی که ما را جهانی کند هم بسیار مهم است. آخرین پنجره رقابت‌های انتخابی جهان را طی می‌کنیم، دو بازی مهم داریم با ژاپن و استرالیا و با یک برد صعود خودمان را تثبیت می‌کنیم. باید تمام تمرکز خود را برای حضور موفق در جام‌جهانی بگذاریم.

وزیر ورزش ادامه داد: بسکتبال ما هم می‌تواند همانند والیبال در جهان خوب کار کند. تیم ملی بسکتبال در حال جوان‌گرایی است و جوان‌ترها کم کم اضافه می‌شوند و نسل جدیدی ساخته خواهد شد. ملی‌پوشان را که دیدم از لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار خوبی بودند و امیدوارم با همت تیمی نتایج خوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه ملی‌پوشان درخواست پاداش صعود به جام جهانی از شما داشتند، گفت: صعود به جام جهانی در آیین‌نامه پاداش‌ها وجود ندارد اما با توجه به اینکه ملی‌پوشان می‌توانند با صعود به جام جهانی یک مرحله و فصل جدیدی را رقم بزنند ما هم سعی می‌کنیم در حد توان آنها را حمایت کنیم.

مجمع پرسپولیس باید هیات مدیره را تصویب کند

وزیر ورزش و جوانان در مورد هیأت مدیره پرسپولیس گفت: ما هیأت مدیره را معرفی کردیم اما مجمع باشگاه باید تصویب کند، این مجمع هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه شرایط بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال چگونه خواهد شد، گفت: همه این موارد توسط مجمع فدراسیون بررسی می‌شود، مجمع در این ماه برگزار می‌شود و آنها تصمیم خواهند گرفت.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سؤال که گزینه مدنظر شما برای تیم ملی فوتبال داخلی است یا خارجی، گفت: مربی توسط فدراسیون انتخاب می‌شود و آنها مسئولیت این کار را دارند. من در جریان هستم که در  حال بررسی هستند و در آینده نزدیک انتخاب خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه حضور بانوان بسکتبالیست در میادین بین‌المللی بیشتر شده و آیا بودجه این فدراسیون افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز لایحه بودجه در مجلس تصویب نشده و ما اطلاعی از اینکه چه رقمی به وزارت ورزش می‌رسد نداریم. پس از مطلع شدن می‌توانیم تصمیم بگیریم که چه جاهایی باید بودجه‌شان کاهش و افزایش پیدا کند.

وی در مورد غیبت حامد حدادی در تیم ملی گفت: تمام این موارد به کادر فنی تیم ملی بازمی‌گردد و آنها خودشان تصمیم می‌گیرند. مسائل مربوط به فدراسیون‌ها به خودشان ارتباط دارد و انتخاب سرمربی یا بازیکن هم در حیطه اختیارات فدراسیون است.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سؤال که فدراسیون جهانی جودو گفته است برای انتخابات ایران ناظر اعزام خواهیم کرد و آیا شما با این کار موافقت می‌کنید یا خیر، گفت: ما هنوز چیزی در این مورد نشنیده‌ایم.

بسکتبال ما می‌تواند در 15 تیم اول دنیا قرار بگیرد

سلطانی‌فر همچنین در جمع ملی‌پوشان و کادر فنی اظهار داشت: شما می‌توانید با صعود به جام جهانی و درخششی که آنجا خواهید داشت نگاه‌ها را متوجه خود کنید. من شرایط خوبی را در بازیکنان و کادر فنی می‌بینیم. بسکتبال ما می‌تواند در 15 تیم اول دنیا قرار بگیرد و امیدوارم فردا با ژاپن پیروز باشید و به جام جهانی صعود کنیم. فکر می‌کنم این وضعیت در بین بسکتبالیست‌ها وجود دارد که در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: ما هم همه امکانات را برای موفقیت شما فراهم خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در صورت صعود پاداشی هم در نظر بگیریم.

کلمات کلیدی

سلطانی فر

بسکتبال

پرسپولیس

نظر شما