شناسهٔ خبر: 31290167 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر هجو و طنز «ترامپت»

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با توجه به درخواست مکرر شاعران، مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر هجو و طنز ترامپت را تا دهم اسفند ۱۳۹۷ تمدید کرد.

این جشنواره به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای نقد و مقابله با سیاست‌های غلط و زورمدارانه ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و هم‌دستان مزدورش، انگلیس و اسرائیل در برابر ملت ایران با هدف ترسیم چهره استعماری امریکا با بهره‌گیری از ذوق و توانمندی شاعران جوان و طنزپرداز کشور در قالب یک شب شعر برگزار می‌شود.

شاعران علاقه‌مند می‌توانند حداکثر سه اثر در موضوعات «شخصیت و سخنان ترامپ»، «سیاست نخ‌نمای آمریکایی»، «خوی استکباری»، «آمریکا و گاو‌های شیرده» و «آمریکا و فرزند ناخلفش، اسرائیل» در دو بخش شعر کلاسیک و آزاد از طریق رایانامه: anjomanadabirazavi@gmail.com و یا شبکه اجتماعی (بله و سروش) شماره تلفن همراه: ۰۹۳۶۳۰۷۷۱۱۴، ارسال کنند.

گفتنی است، اداره برنامه‌های هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به شماره تلفن ۴۴-۳۸۴۴۵۱۴۲-۰۵۱، داخلی ۱۰۱ و به آدرس مشهد، خیابان کوهسنگی ۹، خیابان عدالت ۱۸، پلاک ۹/۱، آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شاعران در خصوص شب شعر ترامپت است.

نظر شما