شناسهٔ خبر: 31289236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارسلان مطهری: گلم به الغرافه را به هواداران و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم/ با غیرت بچه‌ها و تدبیر کادر فنی به بازی برگشتیم

R1015203/P/S3,27/CT1 / R1015203/P1015145/S3,27/CT1

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که آنها با غیرت بازیکنان و تدابیر کادر فنی، بازی باخته برابر الغرافه را با برد عوض کردند.

صاحب‌خبر -

ارسلان مطهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی 3 بر 2 تیم ذوب‌آهن مقابل الغرافه قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. الغرافه یکی از تیم‌های قدرتمند در فوتبال قطر است و هر سال خیلی هزینه می‌کند و امکانات خوبی هم دارد. آنها قابل قیاس با ذوب‌آهن و دیگر تیم‌های ایرانی نیستند.

«خوشحالم که در قطر کار بزرگی انجام دادیم.»، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این جمله خاطر نشان کرد: اینکه بازی 2 بر صفر باخته را با برد عوض کردیم لذت بسیار زیادی داشت. این بازی‌ها برای یک شهر یا یک تیم حساب نمی‌شود و ما نماینده ایران بودیم. خدا را شکر که سهمیه ایران را در آسیا حفظ کردیم و باعث خوشحالی هواداران ذوب‌آهن و مردم ایران شدیم.

وی در ادامه افزود: ما کار سختی در پیش داشتیم و هدف اول ما این بود که گل نخوریم، ولی متأسفانه در نیمه اول دو گل خوردیم. این باعث شد تا شرایط روحی خوبی در رختکن نداشته باشیم، اما در بین دو نیمه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه همدل شدیم و چیزی برای از دست دادن نداشتیم. در نیمه دوم با غیرت بچه‌ها و تدبیر کادر فنی به بازی برگشتیم و خدا را شکر که نتیجه را عوض کردیم.

 مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: خوشحال شدم که گل دوم را به ثمر رساندم هر چند که این گل زحمت بازیکنان بود. با این گل فشار از روی تیم تا حدودی برداشته شد تا برای زدن گل سوم تلاش کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. من این گل را به هواداران ذوب‌آهن و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

 

انتهای پیام/

نظر شما