شناسهٔ خبر: 31288068 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری با خانواده شهید منا

رییس سازمان فرهنگی هنری و شهردار منطقه ۸، سه‌شنبه ۳۰ بهمن با خانواده شهید منا دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهمن نوری شهردار منطقه ۸، ناصر امین زاده رییس فرهنگ‌سرای گلستان، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و اموربین‌الملل این سازمان، سه‌شنبه ۳۰ بهمن با خانواده شهید منا - محمد اسماعیلی- دیدار کردند.
در این دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری گفت: همه شهدا از طرف خداوند انتخاب شده و جایگاه ویژه‌ای دارند. اما یک عده خاصی بودند که در روز عید قربان، در لباس احرام و بعد از دعای عرفه،‌ دعایی که خود خداوند می‌فرماید اگر کسی گمان ببرد که بعد از دعای عرفه بخشوده نشده و مثل زمان تولدش نیست، به خداوند توهین کرده است، شهید شدند. چه مقامی بالاتر از این؟
وی خطاب به مادر و همسر شهید اسماعیلی گفت: شما برای جامعه الگو هستید و این افتخار و توفیق بزرگی است که در حضور شما باشیم.
اوحدی در پایان گفت: فلسفه انسان و مرگ عجیب است. ضمن اینکه خداوند می‌فرماید همه انسان‌ها یک روزی می‌میرند ولی دو موضوع را هیچ انسانی نمی‌داند. حتی پیامبر هم از آن خبر نداشت. اینکه چه زمانی؟ و در کدام نقطه عالم زمان مرگ فرا می‌رسد.

نظر شما