شناسهٔ خبر: 31287375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نریمان جهان: بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌دارد/ مقابل ماشین‌سازی جبران می‌کنیم

هافبک پیکان در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: همه چیز به جز نتایج در تیم ما خوب است. تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و آمادگی بالایی داریم و در زمین هم خوب بازی می‌کنیم ولی نمی‌دانم چرا نتیجه حاصل نمی‌شود.

وی افزود: بازی با سپاهان هم خیلی خوب کار کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم و برخلاف جریان بازی نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال فوتبال همین است و همیشه تیم برتر برنده نمی‌شود. نمی‌دانم چرا بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌دارد.

هافبک پیکان در مورد تقابل با ماشین سازی گفت: ماشین سازی تیم خوبی است و اکثر بازیکنان این تیم رفقای من هستند. چند سال خوب در تبریز داشتم و بیشتر فوتبالم را آنجا بودم. کار خیلی سختی در تبریز داریم ولی فکر می‌کنم بهترین فرصت برای ماست که نوار شکست‌هایمان را قطع کنیم و به نتیجه برسیم.

نریمان‌جهان در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: شرایط خوبی دارم. در طول مدتی که در پیکان بودم مطابق خواسته سرمربی و نیاز تیم در پست‌های مختلف غیر تخصصی بازی کردم و این شاید کمی روندم را دچار تزلزل کرد ولی یک بازیکن باید همه جوره در خدمت تیمش باشد و هرجا به او نیاز باشد بازی کند.

وی در مورد حضور فرکی در پیکان هم گفت: فرکی از بهترین مربیان ایران است و در تمرینات می‌بینیم چقدر زحمت می‌کشد. سبک کار او با جلالی فرق می‌کند و هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد. به نظرم باید به فرکی فرصت داده شود تا برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند و مطمئن باشید نتیجه هم حاصل می‌شود.

نظر شما