شناسهٔ خبر: 31287336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان:

منصوریان بین بازیکنان همدلی ایجاد کرده است

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان با بیان این که منصوریان بین بازیکنان همدلی ایجاد کرده است، گفت: گل زود‌هنگام در نیمه دوم بازی با الغرافه کمک زیادی به ذوب‌آهن کرد و آن‌ها توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند.

صاحب‌خبر -

حمید بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص بازی ذوب‌آهن اصفهان در آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز به جمع فوتبال ایران، استان اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن تبریک می‌گویم زیرا در بازی که از لحاظ امکانات و از لحاظ روحی که قطر قهرمان آسیا شده و میزبانی نیز بود، کار ذوب‌آهن سخت بود و همچنین وجود ستاره‌هایی با قرار‌داد‌های آن‌چنانی در الغرافه، این برد ارزش دیگری داشت.

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان افزود: از لحاظ فنی وقتی بازی در دست ذوب‌آهن بود و بازی‌سازی و تدارک دفاع به حمله از سوی آن‌ها صورت می‌گرفت، اما روی 2 غفلت ذوب‌آهن 2 گل خورد که در هر 2 صحنه نیز دروازه‌بان هیچ تقصیری نداشت.

وی در ادامه بیان داشت: در روزی که بازی از لحاظ روانی به سود ذوب‌آهن بود، در نیمه دوم سبز‌پوشان در حالی که 2 بر صفر عقب بودند به بازی برگشتند و بازی را بردند، آن‌ها حتی می‌توانستند یک گل دیگر نیز به ثمر برسانند.

بابایی با اشاره به گل زود‌هنگام ذوب‌آهن در نیمه دوم گفت: این گل کمک زیادی به شاگردان منصوریان کرد و اگر این گل اوایل کار زده نمی‌شد قطعا بازی برای ذوب‌آهن سخت‌تر می‌شد.

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان در خصوص هم‌گروهی‌های ذوب‌آهن نیز خاطر‌نشان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا گروه راحت نداریم زیرا بهترین تیم‌ها در این مسابقات حضور خواهند داشت؛ فوتبال بازی ناشناخته است و چه کسی فکر می‌کرد ذوب‌آهن دیشب بازی را در قطر ببرد، اسم‌ها کنار رفته است و بازی تاکتیکی است که مشخص می‌کند کدام تیم پیروز خواهد بود.

وی با بیان این‌که این 2 برد در لیگ قهرمانان آسیا کمک خوبی به ذوب‌آهن برای ادامه لیگ برتر خواهد بود، عنوان داشت: با توجه به این‌که این تیم خلعتبری را نیز از دست داد اما همدلی را ایجاد کرده است و حاصل آن نیز در تیم مشخص شده است.

بابایی در پایان تصریح کرد: ذوب‌آهن از لحاظ بدنی و کار‌های تاکتیکی پیشرفت خوبی داشته است، تعطیلات نیم‌فصل کمک زیادی به منصوریان کرد تا تیم را هماهنگ کند و ذوب‌آهن می‌تواند در بازی‌های لیگ بهتر از گذشته داشته باشد.

به گزارش فارس، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب‌آهن اصفهان با شکست الغرافه در قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در این مرحله با تیم‌های الزورای عراق، الوصل امارات و النصر عربستان هم‌گروه شد.

انتهای پیام/63090/م20/

نظر شما