شناسهٔ خبر: 31286766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رامین طباطبایی:

حدادی از بازیکنان خوب تیم ملی است/ سعی می‌کنیم از همه ظرفیت‌های خوب کشور در حوزه بسکتبال بهره ببریم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: سعی می‌کنیم از همه ظرفیت‌های خوب کشور در حوزه بسکتبال استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال، صبح امروز در حاشیه تمرین تیم ملی برای حضور در پنجره ششم انتخابی جام جهانی 2019 چین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اعضای کادر فنی برای آماده سازی دو هفته فرصت داشتند که برنامه را تنظیم کنند. پنجره حساسی است بازی‌های آخر مقابل ژاپن و استرالیا است که امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. امیدوارم هواداران در سالن حاضر شوند و تیم ملی را تنها نگذارند. سعی کردیم استانداردهای فیبا را رعایت کنیم. سالن مسابقات قدیمی است اما استانداردها رعایت شد و روز گذشته ناظران فیبا آمدن و استانداردها را تایید کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طریقه بازی‌ها هر پنجره یک میهمان و میزبان داریم فرصت خوبی برای بسکتبال ایران ایجاد کرد تا اسپانسرهای خوبی را جذب کنیم. امیدوارم فردا تیم ملی مقابل ژاپن به نتایج خوبی برسد.

طباطبایی افزود: از ابتدای سال فدراسیون جهانی برنامه ریزی خوبی دارد و مسابقات در زمان مشخص برگزار می‌شود و ما هم خودمان را آماده کردیم تا مسابقات به خوبی برگزار شود تا میزبان خوبی باشیم. اردوهای خوبی هم برای این مسابقات انجام شد. برای حضور موفق در جام جهانی بازی‌های تدارکاتی خوبی در نظر گرفته می‌شودو تلاش داریم این مسابقات تدارکاتی در ایران برگزار شود.

وی در پایان اضافه کرد: از طریق سایت فدراسیون، فضای مجازی و رسانه‌های داخلی اطلاع رسانی کردیم و امیدوارم که هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم ملی کشورمان قهرمان شوند. انتخاب تیم ملی و بازیکنان توسط کادر فنی است و من هیچ دخالتی نداشتم. شرایط و جو بازی های تدارکاتی تغییر بسیاری کرد هر سه ماه یک بار مسابقات داریم و تغییرات بازیکنان بسیار است. میزان آمادگی ورزشکار با تشخیص مربی است. این امکان دارد که مربی برای هر پنجره ای از بازیکنی استفاده کنند. حامد حدادی از بازیکنان خوب تیم ملی است که در آینده این روند مسابقات ادامه دارد و سعی می‌ کنیم از همه ظرفیت‌های خوب کشور در حوزه بسکتبال استفاده کنیم.

نظر شما