شناسهٔ خبر: 31286431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با اعطای تسهیلات اشتغالزا

اشتغال بیش از هفت هزار مددجوی کمیته امداد

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲ میلیارد ریال به کارفرمایانی که اقدام به استخدام مددجویان کمیته امداد کرده اند، پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه برای اشتغال هر مددجوی تحت حمایت تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌کند و کار فرمایان به ازای هر نفر به مدت ۲ سال از پرداخت حق بیمه آن مددجو نیز معاف خواهند بود.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه اضافه کرد: این مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغالزایی و یا از طریق رایزنی با کارفرمایان جذب بازار کار شده اند.
خدرویسی بااشاره به اینکه مردم خیر و نوع دوست کرمانشاه از ابتدای امسال باریختن بیش از ۴۲ میلیارد ریال به صندوق صدقات به نیازمندان کمک کرده اند ادامه داد: مقدار واریزی مردم استان کرمانشاه به صندوق‌های صدقات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۷ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۱۰ هزار نفر در استان مشترک صندوق صدقات کوچک خانگی و متوسط هستند و کمک‌های آنان به صورت ۲ ماه یکبار جمع آوری می‌شود.
وی یادآور شد: علاوه بر این تعداد صندوق صدقه، ۶ هزار صندوق بزرگ نیز در معابر و میادین شهر‌ها و روستا‌های استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی تعبیه شده است.
خدرویسی در پایان خاطرنشان ساخت: صدقات مردمی جمع آوری شده از صندوق‌ها به منظور رفع مشکلاتی همچون تامین هزینه‌های درمان، تحصیل و معیشت نیازمندان هزینه می‌شود.

نظر شما