شناسهٔ خبر: 31286398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مربی سابق استقلال:

دفاع ذوب‌آهن از حیثیت ایران/ کار منصوریان برابر استقلال سخت است

مربی سابق استقلال گفت: تیم ذوب‌آهن با هدایت منصوریان برابر الغرافه از حیثیت ایران دفاع کرد اما کار سختی برابر استقلال پیش‌رو دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیدار با تیم الغرافه قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از بازی باخته، پیروزی ساخت و راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها شد. این‌درحالی بود که ذوب‌آهن در خانه تیم الغرافه بازی می‌کرد.

علی چینی درخصوص برتری ذوب‌آهن در خانه الغرافه قطر به خبرنگار ورزشی آنا گفت: بازی شب گذشته ذوب‌آهن مقابل نماینده قطر در نیمه نخست مأیوس‌کننده بود و امیدها برای صعود این تیم به دور گروهی از بین رفته بود اما در نیمه دوم شاهد تیمی متحول شده بودیم. علیرضا منصوریان و کادرفنی‌اش در تیم ذوب‌آهن نشان دادند که به‌خوبی حریف را آنالیز کردند و با انجام یک بازی‌خوانی خوب موفق به کسب پیروزی شدند. اینکه بازی 2 بر صفر باخته را بتوانی 3 بر 2 برنده شوی، کار بزرگی است و ذوب‌آهن از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرد.

وی ادامه داد: منصوریان نشان داد که برای شناخت تیمش نیاز به زمان دارد. ذوب‌آهن آهسته آهسته درحال شکل‌گیری است و همان تیمی می‌شود که زمانی نایب‌قهرمان آسیا شد. این تیم خطرناک به‌تمامی حریفان در لیگ برتر هشدار داد که در مصاف با خود بازی بسیار دشواری پیش‌رو دارند. من معتقدم که ذوب‌آهن می‌تواند با منصوریان تبدیل به تیم بزرگی شود و این مربی پیش از این در تیم‌های نفت تهران و استقلال نیز نشان داده بود که در ماه بهمن می‌تواند استارت نتایج فوق‌العاده را با شاگردانش بزند. ذوب‌آهن هم با منصوریان به نتایج بسیار خوب دست پیدا خواهد کرد.

مربی سابق استقلال درخصوص تقابل منصوریان با تیم سابقش گفت: دیدار ذوب‌آهن با استقلال برای این تیم بسیار سخت است. منصوریان می‌داند که مقابل تیم آبی‌پوش پایتخت باید بهترین بازی ممکن را ارائه کند تا برنده از زمین خارج شود. اگر منصوریان بتواند ذوب‌آهن را به‌خوبی مدیریت کند و تیمش را از حاشیه‌ها دور کند برابر استقلالی که می‌خواهد در کورس قهرمانی قرار بگیرد، بازنده نخواهد بود. تصور من این است که شاهد بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای خواهیم بود و هر دو تیم برای پیروزی بازی خواهند کرد.

چینی یادآور شد: تصور من از بازی ذوب‌آهن و استقلال در ورزشگاه آزادی، دیداری پرگل است. استقلال می‌خواهد به جمع مدعیان قهرمانی وارد شود و ذوب‌آهن نیز نمی‌خواهد در پایین جدول باقی بماند. مساوی به‌سود هیچ‌کدام از دو تیم نیست بنابراین بازی محتاطانه از سوی هر دو تیم هیچ معنی ندارد و من حدس می‌زنم که تیم برنده این مسابقه در جدالی پرگل به سه امتیاز مسابقه می‌رسد.

انتهای پیام/4051/4048/

نظر شما