شناسهٔ خبر: 31286349 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف اسلحه شکاری و دستگیری شکارچی در رضوانشهر و سیاهکل

رشت - ایرنا - یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در رضوانشهر کشف و ضبط و یک متخلف شکار توسط یگان حفاظت محیط زیست سیاهکل دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست؛ ماموران یگان حفاظت محیط زیست رضوانشهر موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز شدند.
بنا به اظهار رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر، ماموران یگان حفاظت ضمن پایش و گشت مستمر از مناطق مختلف می کوشند با افرادی که شکار غیرمجاز می کنند، برخورد قانونی لازم را انجام دهند و در همین راستا ، با کشف و ضبط یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، فرد متخلف نیز به دادگاه شهرستان معرفی شد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا، جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: یگان حفاظت محیط زیست در منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر حضور شکارچی در منطقه ای که به لحاظ زیستگاه مرال بسیار حائز اهمیت بوده و جمعیت بیشتر این گونه را در همین منطقه مشاهده می کنیم، اقدام به دستگیری می کنند که پس از تعقیب و گریز چند ساعته، فرد متخلف دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع می شود.
رضوانشهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان و سیاهکل در 55 کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارند.
7296/2007/

نظر شما