شناسهٔ خبر: 31286333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر؛

پرداخت هفت ماه مطالبات موسسات درمانی

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت در هفت ماه ابتدایی امسال 810 میلیارد ریال بوده که پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، پرویز رمضانی در نشست با فرماندار دشتی بیان کرد: تاکنون 470هزار نفر در استان بوشهر زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته‌اند که از مزایای بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

وی با اشاره اقدامات انجام شده برای آسان‌سازی صدور دفترچه درمانی افزود: با پیگیری‌های انجام شده اکنون صدور دفترچه در سطح استان توسط بخش خصوصی و 27 دفتر پیشخوان انجام می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان تصریح کرد: افرادی که در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر زندگی می‌کنند می‌توانند به صورت رایگان زیر پوشش بیمه قرار بگیرند.

فرماندار دشتی نیز با تقدیر از تلاش‌های مجموعه بیمه خدمات درمانی در سطح استان افزود: این بیمه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده که ضروری است این خدمات به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی شود.

عبدالله نادری افزود: در زمینه دولت الکترونیک نیز گام‌های خوبی صورت گرفته که انتظار داریم در زمینه حذف دفترچه‌های درمانی اهتمام ویژه صورت بگیرد.

وی با تاکید بر گسترش سطح خدمات بیمه سلامت در شهرستان دشتی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت وضعیت ارائه خدمات مراکز بهداشتی- درمانی بهبود یافته و به دنبال آن نیز دغدغه شهروندان در حوزه درمان کاهش یافته است.

نظر شما