شناسهٔ خبر: 31286278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیش بازی منچسترسیتی - شالکه

منچسترسیتی امروز در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در آلمان و در خانه شالکه به مصاف این تیم آلمانی می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در آستانه سفر به آلمان و دیدار با شالکه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به عبور از این تیم آلمانی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی امید زیادی دارند.

 

سیتی در هفت بازی اخیر خود در چمپیونزلیگ، در مقابل حریفان آلمانی شکست نخورده و از این هفت بازی در شش بازی به پیروزی رسیده و یک بازی را با تساوی پشت سر گذاشته است. آخرین شکست سیتی در مقابل تیمهای آلمانی به شکست 1-0 این تیم مقابل بایرن مونیخ در سپتامبر 2014 برمی‌گردد. این کارنامه باعث شده شاگردان پپ امید زیادی به از سر راه برداشتن شالکه داشته باشند.

 

خبر خوب برای منچسترسیتی این است بنژامین مندی و وینسنت کمپانی در آستانه بازی شالکه به تمرینات تیم برگشته‌اند اما در جلسات تمرین عمومی که زیر نظر پپ گواردیولا برگزار شد خبری از گابریل ژسوس و جان استونز نبود.

 

 

هدف گواردیولا این است که با به زمین فرستادن تیمی پرقدرت، کار شالکه را در همین بازی رفت تمام کند تا تیمش در بازی برگشت استرس کمتری داشته باشد. بازیکنان سرحال و آماده‌ای که پپ در اختیار دارد دست او را برای انتخاب گزینه‌های تاکتیکی و سیستمی مختلف بازگذاشته.

 

ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا در بازی‌های اخیر درخشیده‌اند. فرناندینیو و کوین دی‌بروینه هم مسلما در خط میانی به کار گرفته خواهند شد. به خاطر حضور دی‌بروینه، برناردو به احتمال زیاد به کناره‌های زمین متمایل خواهد شد. استرلینگ در سمت مقابل برناردو گزینه اول پپ خواهد بود هر چند ممکن است سانه به استرلینگ ترجیح داده شود.

 

اما در اردوی شالکه عمر ماسکارل این بازی را به خاطر محرومیت از دست خواهد داد و بریل امبولو و استیون اسکرژیبسکی به دلیل عدم آمادگی فیزیکی کافی در این دیدار حضور نخواهند داشت. الساندرو شوپف هم از مدتها پیش به دلیل مصدومیت جدی در ترکیب شالکه حضور ندارد و در مقابل سیتی هم به میدان نخواهد رفت.

 

 

رودی و بن‌طلب به عنوان هافبک‌های دفاعی و کونوپلیانکا و اوث در کناره‌های زمین به مک‌کنی در مرکز خط میانی آبی‌پوشان آلمانی کمک خواهند کرد. بورگ‌اشتالر هم به عنوان مهاجم نوک برای شالکه بازی خواهد کرد.

 

نظر شما