شناسهٔ خبر: 31286236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار پارس‌آباد:

چهره شهری پارس‌آباد در نوروز متحول می‌شود/شکایت ازخبرنگاران ممنوع

اردبیل - فرماندار پارس‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های ویژه برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد شرایط مناسب برای گردشگران چهره شهری پارس‌آباد متحول خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی علایی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در سال جاری اجازه این را نخواهیم داد که بساط دستفروشی در شهر برپا شده و چهره شهر مخدوش شود.

وی با دعوت از دستگاه‌های مربوطه برای اتخاذ تدابیر لازم برای ساماندهی دستفروشان، افزود: با توجه به نزدیک شدن به آغاز مسافرت‌های نوروزی توجه به زیباسازی شهری ضرورت داشته تا با آمادگی کامل خدمات لازم و مناسبی به مسافران ارائه شود.

فرماندار پارس‌آباد در ادامه به ضرورت توجه ویژه به مطالبات کارگران و پرسنل شرکت‌های مختلف و شهرداری‌های این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به قرارگیری در آستانه سال جدید مدیران و مسئولان این قبیل از مجموعه‌ها باید توجه ویژه‌ای به مطالبات موجود داشته باشند.

علایی از وضعیت رسانه‌های شهرستان نیز سخن گفت و یادآور شد: هیچ مسئولی حق شکایت از رسانه‌ها را نداشته و باید روابط بین مدیران و خبرنگاران تعمیق یابد.

به گفته وی وفاق و یکدلی که بین خبرنگاران و مسئولان شهرستانی ایجاد شده در توسعه شهرستان تاثیرگذار بوده و باید شرایط لازم برای افزایش چنین ارتباط تنگاتنگ و مناسبی فراهم شود.

فرماندار پارس‌آباد نقد را لازمه توسعه دانست و افزود: تلاش اصحاب رسانه برای بیان مطالبات مردم و انعکاس رویدادها ستودنی بوده و باید قدردان این قشر زحمت‌کش جامعه بود.  

نظر شما